کد خبر: 190603172243
جامعه و فرهنگ

مدیریت شهری منطقه ۱۸ پایتخت به استقبال از مهر رفت

نزدیکی زمان بازگشائی مراکز آموزشی، لزوم لایروبی انهار در فصل بارش و توجه به مقوله کنترل پروژه موجب شد تا مدیران شهری در منطقه۱۸ پایتخت نشستهائی را در جهت بهبود خدمات برگزار نمایند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۸، طی این نشستهای هم اندیشی که بنا به موضوعیت کاری با حضور سرپرست، مدیران دوائر معاونت شهری و محیط زیست، شهرداران و مسئولین شب نواحی هفتگانه منطقه برگزار شده بود، تدابیری پیرامون این قبیل موارد و همچنین بهبود در امر خدمات دهی به شهروندان اتخاذ گردید.

برپایه این گزارش، مشارکت در امر خدمات دهی مضاعف به مراکز آموزشی، تأمین سرانه های مورد نیاز این اماکن با توجه به اعتبارات و امکانات نواحی، لایروبی مستمر انهار و مسیلها با توجه به نزدیکی فصل بارش نزولات آسمانی از جمله موضوعات مطروحه در نشست هم اندیشی با شهرداران نواحی هفتگانه بود.

این گزارش حاکی است، اهمیت نظارت شب هنگام در سطح محلات، افزایش تعامل با بخشهای اجرائی در نواحی به همراه اولویت قرار دادن موضوعات کنترل پروژه و ثبت پیشرفت فیزیکی در سامانه مربوطه از جمله محورهای نشست با مسئولین شب نواحی هفتگانه و شورای مدیران دوائر معاونت شهری و محیط زیست منطقه بود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا