کد خبر: 070803177894
جامعه و فرهنگ

مرمت و بازسازی ۱۲۲ چشمه سرویس بهداشتی در ۱۴ بوستان منطقه ۱۹

مرمت و بازسازی ۱۲۲ چشمه سرویس بهداشتی واقع در ۱۴ بوستان منطقه ۱۹ به منظور ارتقای زیر ساخت ها و نگهداشت شهر در حال انجام است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، محمد مهدی گندمی معاون فنی و عمرانی بیان کرد: با توجه به اهمیت کیفیت بهداشت عمومی و ارائه خدمات بهینه به شهروندان عملیات بهسازی و مرمت سرویس های بهداشتی در ۱۴ بوستان با تخریب و نوسازی مجدد اجرا می شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۲۱ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان های بعثت، بستان، شقایق در ناحیه یک، ۶۵ چشمه در بوستان های گلستان، مطهری، بهار، شریعتی، الهی، شهید کاظمی و شهید باکری در ناحیه دو، ۲۵ چشمه در بوستان های نرگس، شهدای نعمت آباد، شکوفه در ناحیه سه و ۱۱ چشمه در بوستان افرا در ناحیه پنج در حال مرمت و بهسازی است.

ضمن اینکه ۱۳ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان بانوان (مجموعه شهر بانو) در ضلع شمال و جنوب این بوستان مرمت، بهسازی و به بهره برداری رسیده است.

گندمی خاطر نشان کرد: به منظور مرمت و بازسازی سرویس های بهداشتی تیغه های داخلی و کاشی و سرامیک چشمه ها تخریب و جمع آوری و مجددا تیغه چینی، لوله کشی، سیمان کاری، عایق کاری، کاشی و سرامیک، نصب روشویی و تأمین روشنایی انجام می شود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا