کد خبر: 10020024318
بانک و بیمهروزنامه

مشارکت بانک مسکن در بزرگترین پروژه شهرک‌سازی بعد از انقلاب

مدیرعامل بانک مسکن از اختصاص سه‌هزار میلیارد تومان به پروژه ۱۰هزار واحدی بندرعباس خبرداد.

به گزارش هیبنا، محمود شایان، مدیرعامل بانک مسکن، در آیین آغاز عملیات اجرایی بزرگترین پروژه تولید مسکن کشور در بندرعباس گفت: برای نخستین‌بار در کشور، برای این پروژه که ۱۰هزار واحد بوده و در زمینی به مساحت ۳۵۰هکتار ساخته می‌شود، بانک مسکن برای هر واحد مسکونی مبلغ ۳۰۰میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌کند که در مجموع برای این پروژه ۱۰هزار واحدی، سه‌هزار میلیارد تومان اختصاص می‌یابد.

مدیرعامل بانک مسکن عنوان کرد: طی سال‌های گذشته ۲میلیون و ۳۰۰هزار واحد مسکن مهر با حمایت مالی بانک مسکن ساخته شده ‌است و در تلاش هستیم که موارد باقیمانده را نیز به‌زودی به اتمام برسانیم.

او ادامه داد: مواردی که در بحث مسکن مهر به اتمام نرسیده است به دلایل حقوقی و مشکلاتی بوده که در خارج از مجموعه بانک وجود داشته است و بانک مسکن آمادگی دارد که برای اتمام آنها مشارکت کند.

او در خصوص طرح اقدام ملی مسکن نیز گفت: تاکنون در طرح اقدام ملی مسکن از سوی بانک مسکن ۹۰۰میلیارد ریال ازمنابع بانک و ۱۳،۸۶۳،۳۴۷میلیون ریال از منابع متقاضیان به این طرح اختصاص یافته است.

او درباره مشارکت در ساخت واحد در بافت فرسوده اظهارکرد: بانک مسکن تاکنون برای ۲۰هزار واحد مسکن در بافت فرسوده تسهیلات پرداخت کرده‌است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا