کد خبر: 230603172613
روزنامهعصر انقراض (طنز)

مهاجرت بزرگ چپی ها از غرب به روسیه!

پوتین گفته روسیه به افراد خارجی که با سیاست‌های لیبرال غرب ضدّیت دارند، اقامت موقّت ارائه می‌کند. چه خبری بهتر از این و چه مژده ای شیرین تر از این فرمایشات گهربار!

دکتر حمزه رضایی

سال های سال است که چپی ها و علی الخصوص چپ های وطنی ما در دیار جهانخواران و سرمایه داران خون آشام غرب، منتظر چنین افاضاتی بوده اند!

بیچاره ها همانند سعدی علیه الرحمه سال های سال است که جلای وطن نموده و ضمن سیر آفاق و انفاس در سرزمین های امپریالیسم‌ بی شاخ و دم، خون دل می خورند و دندان به جگر می افشرند و در راه احقاق حقوق طبقه کارگر نگون بخت، و رسیدن به آن پرولتاریای کذایی یا همان مدینه فاضله و اتوپیای افلاطونی، چشم شان گریان گریان است و امعاء و احشاء بدن شکنجه شده شان بریانِ بریان!!

نه خواب شب دارند و نه ارام روز…خداوند این بدبختی و بیچارگی را نصیب هیچ بنده خدای مسلمان و غیر مسلمانی نکند!

باور بفرمائید دلشان از دست این کاپیتالیسم لعنتی خونین و مالین است و روزگارشان به واسطه این لیبرالیسم کذایی کباب و بریان!

طفلکی ها جوانی و شباب شان را فدای عدالت پرولتاریایی کردند و عطای سرزمین بهشتی چپ شان را با همه آزادی و آبادی افسانه ای اش به لقایش بخشیدند و با مشت های آهنین و گره کرده به کوره دهات های بی اب و علف غرب شتافتند تا در جهنم ستمکاران به مبارزات آرمانی و ضد امپریالیستی خود ادامه دهند تا خدای ناکرده حقّی از کارگر تلف نشود.

البته بعید است که این مبارزان راه آزادی و دموکراسی به این سادگی دست از تلاش و همّت بلند خود بردارند و حاضر شوند به خاطر شادی و خوشی های زودگذر، لذت مبارزه و زندگی در بیغوله های غرب انهم برای آزادی و آبادی و عدالت طبقه کارگر رها کرده و عزم سفر به سرزمین گل و بلبل روسیه نمایند تا حدّاقل این مابقی عمر با عزّت باقیمانده را در اسایش و ارامش و خوشبختی فکری سپری نمایند.

به نظرم رفیق پوتین باید عزم خود را جزم نماید و ضمن مداخله انقلابی حتّی اگر به زور هم شده این رفقای ذوب شده در چپ و لنینیزم و استالینیزم را که سال هاست در دیار غرب مشغول بیگاری کشیدن در راه مرام و مسلک محرومان هستند و در زنجیر استعمارگران خون آشام، همچنان برای سوسیال دموکراسی می جنگند، به قبله گاه ازادی روسیه هدایت نماید تا که شاید این آخر عمری و برای چند صباحی هم که شده، رنگ ارامش و اسایش و خوشبختی را آنهم از نوع مرغوب را با گوشت و پوست لهیده خود لمس نموده و از دنیا نرفته مزّه رستگاری را تا هم فی خالدون خود بچشند!

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا