مهمترین دغدغه سرمایه گذاران عدم همکاری دستگاه ها و بانک‌ها

  کد خبر: 02110066138

جلسه کار گروه اشتغال شهرستان میرجاوه با حضور نائب رئیس کمسیون عمران مجلس شورای اسلامی و مدیر نظارت و تغییر و توسعه‌ کنترل ارزیابی طرح اجتماعی محور اشتغال زایی بنیاد برکت کشور و جمشیدزهی سرپرست فرمانداری میرجاوه در محل فرمانداری میرجاوه برگزار شد.

به گزارش ایسنا- در ابتدای جلسه جمشیدزهی سرپرست فرمانداری شهرستان میرجاوه با اشاره به فعالیت های مختلف در حوزه اشتغال و سرمایه گذاری اظهار داشت: شهرستان مرزی میرجاوه دارای گمرک و بازارچه و پایانه فعال و رسمی با کشور پاکستان است که با حمایت دولت تولید کنندگان کالاهای خود را از این مرز صادر می کند و این یک ظرفیت خوب برای شهرستان و استان و کشور محسوب می شود که می طلبد مسولین استانی و کشوری نگاه ویژه ای به این شهرستان داشته باشند.

وی در ادامه به ارائه گزارش کلی از وضعیت شهرستان و چالش های موجود در حوزه اشتغال و سرمایه گذاری پرداخت و گفت: فرمانداری میرجاوه خانه دوم سرمایه گذاران در شهرستان است و با تمام توان مجموعه فرمانداری و اعضای کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان در خدمت کارآفرینان و سرمایه گذاران بوده و خواهد بود.

 حسین زهی نائب رئیس کمسیون عمران مجلس شورای اسلامی نیز مهمترین دغدغه سرمایه گذاران و کارآفرینان را عدم همکاری دستگاههای اجرائی و بانک ها دانست و گفت: تا زمانی که یک پروسه مشخص و تعریف شده از نظر زمانی و امورات ادارای برای سرمایه گذاری ابلاغ نشود، مشکلات موجود تداوم خواهد داشت و لازم است نظارت بیشتری در این حوزه صورت گیرد.

همچنین حسین زهی از پایانه و بازارچه کوله بری بازدید کرد و افزود: با پیگیری های بعمل آمده الحمدلله بازارچه کوله بری منطقه فعال است و برای بیش از ۶هزار نفر شغل ایجاد شده است.

کالوندی نماینده بنیاد برکت کشور نیز گفت: در شهرستان میرجاوه ۹۳طرح اشتغال زایی مشاغل کوچک با اعتباری بالغ بر ۹میلیاردتومان تسهیلات پرداخت شده و برای ۳۰۰نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد شده است.

خروج از نسخه موبایل