کد خبر: 191102151458
اخبار شرکت هاانرژی

نخستین خانه فناور محیط زیست استان خوزستان افتتاح شد

نخستین خانه فناور محیط زیست استان خوزستان به منظور ارائه راهکار‌های فناورانه متناسب با چالش‌ها و همرسانی و حمایت از‌ایده‌ها و یافته‌های مبتنی بر پژوهش و فناوری در حوزه محیط زیست استان خوزستان، در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی افتتاح گردید.

به گزارش عصر اقتصاد به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، نخستین خانه فناور محیط زیست استان خوزستان برای برگزاری نشست‌های علمی و تخصصی به منظور تحلیل و بررسی چالش‌ها و نیاز‌های محیط زیست استان خوزستان، شناسایی راهکار‌های فناورانه متناسب با چالش‌ها و همرسانی و حمایت از‌ایده‌ها و یافته‌های مبتنی بر پژوهش و فناوری که از طرف نخبگان و صاحبنظران حوزه محیط زیست ارائه می‌شود در سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی افتتاح شد.

بهره‌برداری هدفمند از ظرفیت مراکز علمی و دانشگاهی استان خوزستان نظیر فرصت مطالعاتی اعضای هیئت علمی، پایان‌نامه‌ها، نخبگان و صاحبان‌ایده اساس رفع چالش‌های محیط زیست استان است که در اولین خانه فناور محیط زیستی استان خوزستان به آن پرداخته می‌شود.

مراکز علمی، شرکت‌های دانش بنیان و فعالان حوزه صنعت، توانمندی‌های قابل توجهی برای حل مشکلات محیط زیست دارند که در صورت مدیریت صحیح و همسو کردن دانش، ‌ایده‌ها و توانمندی‌های فنی آنان و ایجاد زنجیره ارزش، شاهد کنترل، کاهش و یا رفع کامل معضلات محیط زیستی حال حاضر خواهیم بود.

نخستین خانه فناور محیط زیست استان خوزستان با حضور مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان خوزستان، مدیر کل دفتر مقابله با آلودگی هوا در سازمان حفاظت محیط زیست کشور، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان، چهره‌های علمی، نخبگان و مدیران شرکت‌های دانش بنیان و فعالان محیط زیست افتتاح شد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا