کد خبر: 060403164071
اقتصادبازاربازارها و خدمات مالیراه و مسکن

نرخ جدید اجاره بها در کرج +جدول

بررسی فایل‌های رهن و اجاره کرج، مرکز استان البرز، نشان می‌دهد که برای رهن کامل یک واحد با متراژ ۷۰ مترمربع در این شهر، به طور حداقل برای انجام این معامله و با در نظر گرفتن حداقل امکانات، بودجه‌ای در حدود ۳۰۰ میلیون تومان لازم است.

مبلغ اجاره بها به ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان کاهش می‌یابد. به عنوان مثال، در منطقه خرمدشت، برای رهن کامل یک واحد ساختمانی با سن ۲۳ سال و متراژ ۷۰ مترمربع که دارای انباری و یک اتاق خواب است، مبلغ ۱۷۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

در محدوده‌ی شمال شرقی شهر کرج و در کوی امامیه، آپارتمانی با مساحت مذکور و دارای یک خواب، آسانسور، پارکینگ و انباری با ۴۰۰ میلیون تومان رهن کامل آگهی شده است.

رئیس بنیاد مسکن نهاوند گفت: ۴۹۳ قطعه زمین برای ۸۶۰ متقاضی در شهرک امیرکبیر نهاوند برای ساخت مسکن در قالب طرح نهضت ملی به متقاضیان واگذار شده است.

در محله طالقانی، برای واحدی با این متراژ، ۲۰ سال ساخت و دارای انباری، ۳۰۰ میلیون رهن و ۳ میلیون تومان اجاره ماهانه و در شهرک وحدت برای واحدی ۱۵ سال ساخت، ۲۵۰ میلیون رهن و ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان اجاره ماهانه در نظر گرفته شده است.

در عظیمیه، برای واحدی ۷۰ متری و ۱۵ سال ساخت و دارای امکانات، ۴۰۰ میلیون تومان رهن و ۱۴ میلیون تومان اجاره ماهانه تعیین شده است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا