نوید روزهای بهتر در بیمه ملت

  کد خبر: 30020183169

جلسه هیئت مدیره شرکت بیمه ملت درحالی برگزار شد که پیش از این مجمع عمومی فوق العاده بیمه ملت در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار و طی آن اعضای جدید هیات مدیره انتخاب شدند.

در این جلسه آقای داود قاسم‌پور‌ دیزجی که پیش از این عنوان سرپرستی مدیرعاملی را برعهده داشت، به عنوان مدیرعامل جدید شرکت بیمه ملت انتخاب شد وهمچنین بهرنگ اسدی قره‌جلو، به سمت رئیس هیات مدیره، سیدمحمد مهدی بهشتی‌نژاد، به سمت نایب رئیس هیات مدیره و نیز محمد تقی چراغی و مهدی کشاورز بهادری به سمت عضو اصلی هیات مدیره انتخاب شدند.

انتخاب هیأت مدیره جدید و منسجم این شرکت سبب برهم خوردن تمام تحلیل ها و گمانه زنی ها شده است و موجی از دلگرمی و آرامش را در بین کارکنان برقرار ساخته است.

بررسی کارنامه قاسم پورنشان می دهد که ایشان با فضای صنعت بیمه و به ویژه شرکت بیمه ملت بیگانه نبوده و امید است با همراهی هیات مدیره جوان و تازه نفس شاهد روزهای خوب و درخشان در این شرکت باشیم.

داود قاسم پور در حالی سکان هدایت شرکت بیمه ملت را برعهده گرفت که ایشان پیش از این درسابقه فعالیت خود عضویت درهیأت مدیره و حتی در مقطعی نیز سرپرستی این شرکت را هم عهده دار بوده است و سوابقی همچون مدیرعاملی شرکت خدماتی و پشتیبانی بانک اقتصاد نوین، شرکت خدمات بیمه ای ایمن آسایش کوثر به عنوان یکی از اولین شرکت‌ خدمات بیمه‌ای ‌دی، همچنین حضور در بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به عنوان عضو کمیسیون فروش سهام و معاون اقتصادی مدیرعامل و رئیس هیات‌مدیره شرکت کارگزاری بیمه تامین آینده (وابسته به شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی-شستا) و مشاور مدیران‌عامل شرکت‌های بیمه دی و آرمان در کارنامه ایشان دیده می شود.

امید است با حضورهیات مدیره جدید شرکت بیمه ملت و با استفاده ازجوانان با انگیزه و متخصص، شاهد اتفاقات خوب دراین شرکت و همچنین صنعت بیمه کشور باشیم و این شرکت در مسیر رشد و سودآوری حرکت کند، که با تغییرات صورت گرفته شرایط و نشانه‌های این موفقیت دراین مجموعه بیش از گذشته احساس می‌شود

خروج از نسخه موبایل