کد خبر: 110303161457
اخبار شرکت هااقتصادبازاربازارها و خدمات مالیبانک و بیمهروزنامهچگونه می توان با طرح جدید بانک ملت تسهیلات گرفت؟

نیک وام طرحی برای افزایش رضایتمندی در سازمان ها

سکینه مهرائی

بانک ها یکی از نهادهای اقتصادی هستند که وظیفه‌هایی چون تجهیز و توزیع اعتبارات، عملیات اعتباری، عملیات مالی، خرید و فروش ارزها، نقل و انتقال وجوه، وصول مطالبات اسنادی و سود سهام مشتریان، پرداخت بدهی مشتریان، قبول امانات، نگهداری سهام و اوراق بهادار و اشیای قیمتی مشتریان از وظایف آنهاست.

اما یکی از بارزترین وظایف بانکها اعطای تسهیلات به مشتریان با هویت احراز شده و با توجه به اعتبار افراد است که با توسعه اقتصاد دیجیتال و بانکداری الکترونیک قابل سنجش دقیق تر شده و بانک ها می توانند متناسب با گردش حساب آنها، خوش حسابی و… آنها را از خدمات متنوع بانکی بهره مند کنند.

بانک ملت به عنوان بانکی که طی سال ها فعالیت در این حوزه توانسته است خدمات گسترده ای برای تمام اقشار جامعه فراهم کند مورد اقبال عموم جامع قرارگرفته و نگاه همه جانبه به نیازهای متفاوت مردم منجر به طرح تسهیلات قرض الحسنه از سوی بانک ملت شده است. طرح هایی مانند طرح شایان و به تازگی طرح «نیک وام» از این قبیل خدمات است.

جزییات طرح نیک وام

در این طرح مشتریان حقیقی و حقوقی می توانند با افتتاح حساب قرض الحسنه پس انداز نیک، در قبال معدل حساب خود متناسب با دوره ماندگاری آن از ۴-۱۲ ماه در صورت احراز اهلیت و ظرفیت اعتباری و سایر شرایط و در قبال وثایق و تضامین وفق مقررات از اولویت دریافت تسهیلات قرض الحسنه طرح «نیک وام» بهره مند شوند.

در حقیقت طرح «نیک وام» به افراد علائه این که فرصت دریافت تسهیلات بدون دردسر را می دهد بلکه برای خیرین و سازمان ها نیز این امکان را فراهم کرده تا کارمندان و یا افراد نیازمند را مورد حمایت قرار دهند که در بین سازمان ها این اقدام نقش موثری در بهبود رضایت سازمانی دارد.

سه ویژگی اصلی طرح «نیک وام»

تسهیلات طرح نیک وام مزیت هایی نسبت به طرح های قبلی داراست اولین مزیت این طرح بهره مندی از تسهیلات قرض الحسنه تا ۳ میلیارد ریال با کارمزد ۴ درصد است. شرکت در قرعه کشی سی و هفتمین جشنواره حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت دومین مزیت آن و همچنین دوره باز پرداخت تا ۳۶ ماه سومین مزیت جذاب این طرح می باشد.

افراد حقوقی یعنی سازمانها و شرکتها نیز میتوانند نسبت به افتتاح حساب ویژه طرح «نیک وام» و سپرده گذاری در آن اقدام نموده و مطابق شرایط طرح، کارکنان بیمه شده خود را که حقوقشان به حساب مربوط به بانک ملت واریز می شود را جهت دریافت تسهیلات متناسب با امتیاز اکتسابی معرفی کنند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا