کد خبر: 270901113175
اقتصاد

هدایای سازمانی شب یلدا

به‌نظر شما چه چیزی بهتر از یک هدیه مناسبتی کارمندان یک شرکت را خوشحال می‌کند؟ قطعا در مناسبت‌های مختلف مانند عید روز یا شب یلدا، دادن یک هدیه سازمانی حتی کوچک در این شرایط خاص اقتصادی، تاثیر چشمگیری در وفاداری کارمندان به آن کسب‌وکار داشته و حس خوبی را برای هر فرد به ارمغان می‌آورد.

به‌همین دلیل این روزها بیشتر کسب‌وکار و برندها، در پی این هستند تا خاطره‌ای خوش در ایام خاص سال، خصوصا شب یلدا، برای کارمندان خود رقم بزنند.

مدیران موفق پک هدایای سازمانی شب یلدا را جزء استراتژی‌های برند خود قرار می‌دهند تا به‌وسیله آن با کمترین هزینه، بیشترین تاثیر را در ذهن مشتریان، کارمندان و همکاران تجاری خود بگذارند.

اگر شما نیز می‌خواهید به‌منظور خرید هدیه شب یلدا برای کارمندان اقدام کنید؛ پیشنهاداتی که در این مطلب ذکر شده است را از دست ندهید.

اسپیکر؛ یکی از جذاب‌ترین و متفاوت‌ترین هدایای سازمانی شب یلدا

در خرید هدیه شب یلدا تکراری عمل نکنید! با کمی فکر و خلاقیت می‌توانید به ایده‌های جدیدی در خرید هدایای سازمانی شب یلدا برسید که از کلیشه‌های تکراری به دور باشد.

شاید گمان کنید که برای مناسبت خاصی چون شب یلدا، فقط باید به سراغ هدایایی خاص و قدیمی رفت؛ در‌صورتی‌که برخی هدایا هم‌چون اسپیکر، یکی از متفاوت‌ترین و جدید‌‌ترین هدیه‌هایی است که می‌توان کارمندان یک سازمان را با آن غافلگیر کرد.

اسپیکر تبلیغاتی، در دسته هدایای الکترونیکی قرار گرفته و از قیمت نسبتا بالایی برخوردار است؛ بنابراین بهتر است حتی برای مناسبت جذابی چون هدیه تبلیغاتی شب یلدا، برای گروه خاصی از افراد هم‌‌چون کارمندان نمونه یا مدیران ارشد در نظر گرفته شود.

پکیج هدیه شب یلدا

شما می‌توانید برای سفارش هدایای تبلیغاتی نظیر اسپیکر، از سایت خرید هدیه توکا گیفت اقدام کرده تا یک پک اختصاصی برای شما آماده کند.

لیوان یا ماگ در طراحی ویژه؛ بهترین هدیه شب یلدا برای کارمندان

ماگ از جمله هدایای سازمانی بسیار پرطرفدار است که علاوه‌بر پرطرفدار بودن آن، یک کادو کاربردی محسوب می‌شود. به‌همین دلیل از لیوان یا ماگ با چاپ طرحی اختصاصی روی آن، برای هدیه شب یلدا غافل نشوید.

چاپ لیوان تبلیغاتی با طرح موردنظرتان جذابیت بسیاری برای بیشتر افراد دارد و  باعث می‌شود که کارمندان برای همیشه به این اطمینان خاطر برسند که شما قدردان زحمات او بوده‌اید.

در‌ نتیجه ماگ یا لیوان یکی از مناسب‌ترین هدیه شب یلدا برای کارمندان محسوب می‌شود که قیمت مناسبی نیز دارد.

خوراکی‌های خوشمزه در یک باکس کادویی شب یلدا

پذیرایی و استفاده از خوراکی‌های خوشمزه همواره بخش مهمی از شب یلدا بوده و هست. به‌همین دلیل بدون شک یک هدیه جذاب و مناسب برای کادوی شب یلدا به کارمندان محسوب می‎‌شود.

برای این ایده می‌توانید انواع میوه‌های خشک و خوشمزه، آجیل‌های متنوع و باکیفیت و شیرینی‌ها و شکلات‌های رنگارنگ را در یک باکس کادویی شب یلدا، تقدیم کارمندان خود کنید.

برای سفارش هدایای سازمانی شب یلدا با این ایده، بهتر است از یک مجموعه که سفارش هدایای تبلیغاتی می‌گیرد، کمک بگیرید تا یک پک شب یلدا لوکس و متفاوت برای کارمندان و همکاران خود تهیه کنید.

دیوان حافظ؛ یلدای امسال به کارمندان خود متفاوت هدیه بدهید

دیوان حافظ یکی دیگر از هدایای اکثر سازمان‌ها برای کارمندان به‌ویژه در مناسبت‌های خاصی از جمله بلندترین شب سال است. همه مردم در شب یلدا شعرهای حافظ را می‌خوانند و با دیوان حافظ برای خود فال می‌گیرند؛ بنابراین این کتاب قطعا یک هدیه جذاب و با‌اصالت برای شب یلدا به‌شمار می‌رود.

این هدیه تبلیغاتی سازمانی شب یلدا، به دلیل قیمت به نسبت بالایی که دارد، بهتر است برای تعداد محدودی از افراد از جمله کارمندان نمونه در نظر گرفته شود.

کارت هدیه یا بن خرید؛ یک پیشنهاد کاربردی برای هدیه شب یلدا

نمونه‌ای از هدیه که چندین سال است در مناسبت‌های مختلف سال از جمله عید، تولد و شب یلدا استفاده می‌شود و کار را برای سازمان‌ها بسیار آسان می‌کند، کارت هدیه یا بن خرید کالا است.

از جمله مزیت‌های این هدیه، قابلیت استفاده از آن برای خرید هر کالایی متناسب با نیاز فرد است.

به‌ همین دلیل کارت هدیه یا بن خرید، در مناسبتی هم‌چون شب یلدا یک هدیه سازمانی کاربردی برای کارمندان محسوب می‌شود تا خریدهایی که برای این مناسبت نیاز دارند را با آن انجام دهند.

گل و گلدان رومیزی؛ یکی از کادوهای خاص شب یلدا در یک سازمان

بدون شک یکی از خاطره انگیزترین جشن‌های باستانی در ایران، شب یلدا است؛ پس چه بهتر که با دادن گل‌های زیبا، این مناسبت خاص و قدیمی را برای کارمندان خود، دلنشین‌تر کنیم. با هدیه‌ای سازمانی هم‌چون گل و گلدان حس خوبی را برای همکاران خود می‌توان رقم زد.

گیاه هم‌چون یک کودک تازه متولد شده که به خانواده گرما می‌بخشد، بذری از مهر نیز در دل افراد می‌کارد.

کمتر کسی است که از دیدن گل یا گیاهی به وجد نیاید. گیاهان و گل‌های رنگارنگ را می‌توان در گلدان‌هایی که برای کنار میز کار یا منزل مناسب هستند تهیه کرد.

گلدان‌ها بهتر است از جنس چوب، فلز یا سیلیکونی باشند تا فضا را از حالت خشک خارج کرده و انرژی خاصی به آن ببخشند.

پکیج هدیه شب یلدا

پک شب یلدا برای کارمندان را از کجا تهیه کنیم؟

در این مقاله دریافتیم که شب یلدا یکی از بهترین مناسبت‌ها برای دادن هدیه سازمانی به کارمندان یک ارگان یا شرکت است. سپس با بهترین ایده‌ها برای هدایای سازمانی شب یلدا آشنا شدید.

اما این هدایای سازمانی شب یلدا را از کجا می‌توان تهیه کرد؟ ما به شما سایت توکاگیفت را پیشنهاد می‌دهیم. توکاگیفت یکی از بهترین سایت‌ها برای خرید هدایای سازمانی برای هر مناسبتی است.

فروشگاه اینترنتی توکا کیفیت دربردارنده هدایا و بسته‌های زیبا و جذاب تبلیغاتی است که با تم شب یلدا و دیگر مناسبت‌ها تهیه شده‌اند.

برای خرید فقط کافی است وارد سایت tokagift.com شوید و نام هدیه یا مناسبت مورد‌نظر خود را وارد کنید؛ بدین ترتیب شما با هدیه‌هایی بسیار زیبا و متنوع رو به‌ رو خواهید شد.

هم‌چنین اگر سوال یا پرسشی داشتید با شماره ۰۲۱۸۸۳۹۵۰۷۲ یا ۰۲۱۸۸۳۹۵۰۹۳ تماس بگیرید؛ کارشناسان توکا گیفت شما را در زمینه خرید انواع هدایای تبلیغاتی و سازمانی راهنمایی خواهند کرد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا