کد خبر: 090702139334
اقتصادبازارها و خدمات مالیتولید و بازرگانیصنعت و معدن

هم افزایی در صنعت سنگ کشور

هجدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ، معادن، ماشین آلات و صنایع وابسته اصفهان (ISF 2023) یکم تا چهارم آذر ماه در اصفهان برگزار می شود.

این نمایشگاه تخصصی با هدف ایجاد ارتباط در زنجیره ارزش، تامین و هم افزایی در صنایع مرتبط با سنگ کشور و به نمایش گذاشتن محصولات، تجهیزات، فناوری های جدید، فراهم کردن فرصتی برای کسب تجربه، کمک به توسعه روابط در دنیای صنعت سنگ، تلاش برای ارتقای وضعیت صنعت سنگ و افزایش حجم تجارت سنگ در سطح ملی از طرف شرکت رستاک پادویژن در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اصفهان برگزار خواهد شد.

محمود بندرچی، مدیر عامل شرکت رستاک پادویژن در این باره گفت: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای دیدن انواع سنگ های طبیعی و فرآوری شده، محصولات و تجهیزات مربوطه، فناوری های مرتبط و تازه ترین دستاوردهای دنیای سنگ فراهم کرده است.

او با بیان اینکه نمایشگاه در قطب فرآوری صنایع سنگ و ماشین سازی صنعت سنگ کشورمان برگزار می شود، گفت: نمایشگاه فرصت مناسبی برای ارائه توانمندی های صنعت سنگ کشورمان در منطقه و دنیا خواهد بود.

مدیر عامل شرکت رستاک پادویژن گفت: نمایشگاه صنعت سنگ جایگاه منحصر به فردی برای به نمایش گذاشتن محصولات سنگی تمام شده و نیمه تمام و آخرین طرح ها و فناوری صنعتی را فراهم کرده است.

ساعات بازدید از این نمایشگاه تخصصی ۱۱ الی ۱۹ است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا