واکنش‌ها به اختلال در سامانه فروش خودرو/ امکان ثبت‌نام نیست؟

  کد خبر: 27020182875

سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، باید امروز آغاز به کار می‌کرد. اما برخی از کاربران از اختلال در این سایت خبر می‌دهند و می‌گویند امکان ثبت‌نام در آن وجود ندارد.

به گزارش تجارت‌نیوز، سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، با دستور وزارت صمت سامانه یکپارچه تخصیص خودرو را طراحی کرده است.

بر اساس اعلام پیشین، قرار بود این سامانه از ۹ صبح امروز، ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، آغاز به کار کند. اما برخی کاربران از اختلال در این سایت فروش خودرو خبر می‌دهند.

شرایط در صفحه نخست سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، در روز نخست فعالیت رسمی با روز گذشته تفاوت کرده است. روز دوشنبه اگر کاربری به این سایت سر می‌زد، در صفحه اصلی آن نام،مشخصات و لینک ثبت‌نام چندین محصول آماده بود.

اما اکنون به جای همه آنها تنها یک عبارت درج شده است: «در حال دریافت اطلاعات». از سوی دیگر فرایند ورود/ثبت‌نام نیز اکنون در این سایت تکمیل نمی‌شود.

برخی می‌گویند تا نیمه راه رفته‌اند اما نتوانستند فرایند آن را به پایان برسانند یا یکی از گزینه‌های انتخاب فعال نبوده است.

امکان ثبت‌نام در سایت فروش خودرو نیست

تجارت‌نیوز گزارش‌هایی را در مورد سامانه یکپارچه و اختلال در آن، منتشر کرده است. در ادامه واکنش برخی مخاطبان را به این گزارش می‌خوانید.

-«ای کاش حداقل به مردم احترام گذاشته می شد و در صحفه اصلی یک اطلاع رسانی مبنی بر بروز ایراد فنی سایت تا اطلاع ثانوی گذاشته می شد که امری کاملا طبیعی است.

ایرادی هم بهش وارد نیست. ولی در سیستم های مدیریتی ما ساده ترین راه ا رو نیز انجام نمی دیم و به مردم هم که اصلا اهمیتی نمی دیم.»

-«کاش ثبت نام خودرو همون مثل قبل تو سایت های خودرو سازها بود. تقلب می شد. منم ۴۰ بار ثبت نام کردم برنده نشدم، اما حداقل از اعصاب خورد کنی سایت های دولتی بهتر بود.

از صبح ۱۰ بار رفتم سایت، ثبت نام رو تکمیل نمیکنه. حالا خودرو به کنار، از این به بعد مشکل سایت هم داریم.»

-«چقدر سامانه کند و پر از مشکله، فقط سامانه مسازند فکر درست و حسابی که نمی کنن

-«بغیر از اینکه در همون مرحله ثبت نام و ورود اشکال داره شرط نداشتن پلاک انتظامی فعال برای ثبت نام خودروهای بالای ۸۰۰ و ۹۰۰ میلیون بنظرم واقعا مسخره است.»

-«من ثبت نام کردم، اولش رفت قسمت اطلاعات تکمیلی پروفایل. بعد خطاهای بیخودی می داد. خارج شدم و مجدد وارد شدم، دیگه نمی ره قسمت تکمیل اطلاعات.»

-«بنده نیز نتوانستم ثبت نام کنم. محل سکونت رو فعال نمی کنه سایت. کلا مشکل داره.»

-«واقعا که مدیریت نداره این چه وضعیه؟ چند روزه میگن ثبت نام یک پارچه خودرو الان نمی شه ثبت نام کرد.»

خروج از نسخه موبایل