وزیر بهداشت: واکسن فایزر بسیار محدود و برای تزریق مادران باردار وارد می‌شود

  کد خبر: 02070047503

به گفته وزیر بهداشت، واکسن فایزر به تعداد بسیار محدود و برای تزریق به مادران باردار وارد کشور می‌شود و این واکسن به دیگر افراد نمی‎رسد.

بنابر اعلام وبدا، بهرام عین‎اللهی در حاشیه بازدید از بیمارستان شهدا دهلران اظهار کرد: در روزهایی که عده‎ای ناجوانمردانه، استان ایلام را بمباران می‌کردند، مردم، این منطقه را ترک نکردند و حاضر شدند زیر درخت‎های بلوط زندگی کنند، اما در منطقه خود بمانند و این رشادت و مردانگی‎ها را جوانان باید بیاموزند که می‎توان در شرایط سخت، ایستادگی و دفاع کرد.

 وی افزود: متاسفانه رشادت‎های مردم استان ایلام به نحو شایسته منعکس و مستندسازی نشده اما الان این امکان وجود دارد که رسانه‎ها این موارد را ثبت و ضبط کنند تا نشان داده شود که مردم ایلام، قهرمان پرور و شجاع هستند.

 وزیر بهداشت تاکید کرد: از مسئولان استان ایلام تقاضا داریم که به سرعت واکسیناسیون را در این استان انجام دهند.

عین‎اللهی یادآور شد: واکسن فایزر به تعداد بسیار محدود و برای تزریق مادران باردار وارد کشور می‎شود و این واکسن به دیگر افراد نمی‎رسد و از مردم می‎خواهیم که سریعا واکسن‎های مورد تایید وزارت بهداشت که معتبر هستند را تزریق کنند تا سیستم ایمنی بدن آنها مقاوم شود. بیشترین افرادی که امروزه در دنیا مبتلا به کووید۱۹ می‎شوند و جان خود را از دست می‎دهند، واکسن کرونا تزریق نکرده‎اند و تقاضای بنده از مردم این است که سریعا، واکسن‎های مورد تایید وزارت بهداشت را تزریق کنند.

وی خاطرنشان کرد: خدا را شاکریم که در ایام اربعین و آغاز هفته دفاع مقدس به عنوان نماینده دولت، در شهر شهیدپرور و مرزی دهلران حضور یافتیم و امیدواریم در جلسات با مسئولان استانی و محلی، بتوانیم مشکلات و مسائل مردم و این منطقه را منعکس کنیم.

خروج از نسخه موبایل