کد خبر: 180403165568
اخبار شرکت هاانرژیتولید و بازرگانی

پتروشیمی شازند جوایز ملی مدیریت انرژی گرفت

پتروشیمی شازند تنها چند ماه پس از دریافت گواهینامه استقرار مدیریت انرژی ISO ۵۰۰۰۱ موفق شد تندیس جایزه ملی انرژی در بخش الفین و تقدیرنامه در بخش پلیمری را کسب نماید.

عصراقتصاد: به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی “نفت ما”، شرکت پتروشیمی شازند در فرآیند ارزیابی نهمین دوره جایزه ملی مدیریت انرژی، در بخش الفین برنده تندیس و در حوزه پلیمری برنده تقدیر نامه شد.

در نتیجه سلسله اقدامات به عمل آمده در زمینه مدیریت انرژی طی دوره منتهی به اسفندماه ۱۴۰۲ ، شرکت پتروشیمی شازند تنها چند ماه پس از دریافت گواهینامه استقرار مدیریت انرژی ISO 50001 موفق شد تندیس جایزه ملی انرژی در بخش الفین و تقدیرنامه در بخش پلیمری را کسب نماید.

جایزه ملی انرژی با هدف اشاعه فرهنگ بهینه سازی مصرف، توسعه مدیریت انرژی، معرفی و تشویق سازمان هایی طراحی گردیده است که داوطلبانه و در راستای مسئولیت های اجتماعی مسیر خود را در سطحی بالاتر از الزامات استانداردی ادامه داده و امتیاز پیشرفت عملکرد نسبت به سال گذشته (روند) و امتیاز سیستم مدیریت انرژی بالاتری کسب نمایند.

سازمان مدیریت صنعتی متولی برگزاری فرایند جایزه به صورت سالیانه بوده و این جایزه براساس نتایج عملکرد سازمانهای متقاضی در خصوص وضعیت سیستم و نتایج اجرای مدیریت انرژی بر مبنای مدل طراحی شده اعطا می‌گردد.

در طراحی مدل این جایزه، به هر دو مقوله توانمند سازها (نگرش، سیستم، ساختار و فرایندها) و نتایج (دستاورد‌های حاصل از عملکرد) پرداخته شده و در آن استانداردهای ملی معیار مصرف انرژی به کار گرفته می‌شود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا