کد خبر: 12040035667
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

پرداخت ۶۰۰ هزار فقره تسهیلات اشتغال‌زایی از سوی بانک مهر

مدیرعامل بانک مهر در دیدار با رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) عنوان کرد که بانک مهر با هدف توانمندسازی دائمی نیازمندان و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق محروم تاکنون بیش از ۶۰۰هزار فقره تسهیلات اشتغال‌زایی پرداخت کرده است.

به گزارش روابط‌عمومی بانک مهر، مرتضی اکبری در این دیدار ضمن تشکر از همکاری‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار کرد: این دو مجموعه به عنوان ۲بال خدمت به محرومان و نیازمندان جامعه یک هدف را دنبال می‌کنند.

اکبری ادامه داد: رویکرد این بانک در سال‌های اخیر از حوزه معیشت به سوی اشتغال‌زایی و ایجاد درآمد پایدار تغییر کرده است و در این راستا با همکاری سازمان‌های مردم‌نهاد مانند کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد برکت، بنیاد مسکن انقلاب و سازمان بهزیستی بیش از ۶۰۰هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به ارزش ۶۰هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

او افزود: تاکنون بیش از ۴۱۶هزار مددخواه تحت پوشش کمیته امداد از تسهیلات قرض‌الحسنه بانک مهر به ارزش ۳۶هزار میلیارد ریال و با هدف کمک به کارآفرینی و اشتغال‌زایی بهره‌مند شده‌اند.

مدیرعامل بانک مهر ادامه داد: این تسهیلات با رویکرد توسعه کشاورزی، پرورش دام سبک و همچنین گسترش صنایع مربوط به انرژی تجدیدپذیر خورشیدی در مناطق کمتربرخوردار کشور پرداخت شده که با ایجاد درآمد پایدار برای مددخواهان، علاوه بر رفع دغدغه‌های اقتصادی، بهبود وضعیت معیشتی نیازمندان را نیز به همراه خواهد داشت.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا