پس از انتخاب برای چهارمین مرتبه به‌عنوان چهره نامی و ملی صنعت، معدن و اقتصاد؛شکوری،برترین و موفق‌ترین مدیربازارپردازی کشور شد

  کد خبر: 270901118559

تداوم موفقیت‌های مدیر جوان برندینگ ایران

مدیر جوان برندینگ ایران و فعال در حوزه توسعه کانال فروش، بازاریابی و بازارپردازی دومین افتخار خود در سال ۱۴۰۱ را در دومین اجلاس سراسری برندملی اعتمادملی کسب و به‌عنوان برترین و موفق‌ترین مدیر بازارپردازی کشور معرفی شد.

دکتر «وحید شکوری»که در آذرماه سال ۱۴۰۱ و در چهارمین اجلاس سراسری چهره‌های نامی صنعت، معدن و اقتصاد کشور، برای چهارمین سال متوالی، به‌عنوان «چهره نامی و ملی  صنعت، معدن و اقتصاد» انتخاب شد، در دومین اجلاس سراسری برندملی-اعتمادملی که با رویکرد تجلیل از سرآمدان اقتصاد ایران برگزار شده بود، موفق به کسب عنوان «برترین و موفق‌ترین مدیر بازارپردازی کشور» شد.

در این اجلاس، از این مدیر جوان برندینگ ایران، به‌سبب سال‌ها تلاش در جهت کارآفرینی و نوآفرینی و ایجاد خلافیت و نوآوری در فعالیت‌های کاری، با اهدای لوح یادبود و تقدیرنامه تجلیل شد.

در لوح تقدیرنامه به دکتر «وحید شکوری» از سوی دبیرخانه دومین اجلاس سراسری برند ملی، اعتماد ملی آمده است: «تاریخ همیشه وامدار انسان‌هایی است که در مقاطع مختلف زمان در جغرافیایی به نام ایران، جان را در طبق اخلاص نهاده و در عمیق‌ترین مفاهیم بشری، یعنی فداکاری، ایثار و ازخودگذشتگی در مسیر کارآفرینی برای نسل‌های آینده تعریف نمودند.

کارآفرینی، نوآفرینی، زمینه‌ساز شکوفایی استعدادها و ایجاد خلافیت و نوآوری در اعتلاء و ارتقاء سازمان‌های بهره‌ور و متعالی است.

بسی شایسته است از سال‌ها تلاش بی‌وقفه حضرتعالی که همراه با ویژگی‌های بی‌بدیل اخلاقی و رفتاری، ژرف‌‎اندیشی و خدمتگذاری بوده است، در دومین اجلاس سراسری برند ملی، اعتماد ملی قدردانی نموده و توفیقات روزافزون شما را از درگاه ایزدمنان مسائلت نماییم.»

این اجلاس، روز چهارشنبه ۲۱ دی‌ماه ۱۴۰۱ و با حضور مسئولان کشوری و بزرگان عرصه صنعت، معدن و تجارت از جمله دکتر «حسین نوش‌آبادی» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و «محمدمهدی برادران» معاون صنایع عمومی و «امید قالیباف» سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت و جمعی از اساتید دانشگاه و چهره‌های صنعتی و فرهنگی کشور در مرکز بین‌المللی همایش‌های صداوسیما برگزار شد.

برپایه این گزارش، دکتر «وحید شکوری» برترین و موفق‌ترین مدیر بازارپردازی و توسعه کانال فروش کشور در سال ۱۴۰۱، توسعه کانال فروش در ایران و بنیان‌گذار روش جدید بازارپردازی در ایران با سابقه درخشان ۱۷ سال همکاری با برندهای بزرگ ایران و جهان درحال حاضر در مجموعه همراه‌تل، مشغول به فعالیت است.

وی که دکترای مدیریت کسب و کار حرفه‌ای DBA را دارا بوده و قدیمی‌ترین و پرافتخارترین نفرات در صنعت تلفن همراه در زمینه فروش و بازاریابی در ایران است، دو کتاب موفق و پرفروش «از همین الان شروع کن »  با محتوای آموزشی و انگیزشی را هم به رشته تحریر درآورده است.

لازم به یادآوری است که در چهارمین اجلاس سراسری چهره‌های نامی صنعت، معدن و اقتصاد کشور که روز ۲۷ آذرماه و با حضور فعالان و دست‌اندرکاران شرکت‌های معدنی‌، صنعتی و سازمان‌ها و شرکت‌های سراسر کشور  در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، دکتر «وحید شکوری» برای چهارمین سال متوالی به‌عنوان چهره نامی و ملی صنعت، معدن و اقتصاد کشور انتخاب شده بود.

خروج از نسخه موبایل