پیام تسلیت انجمن مدیران روزنامه های غیر دولتی در پی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین دعایی مدیر مسئول روزنامه اطلاعات

  کد خبر: 16030185532

انجمن مدیران روزنامه های غیر دولتی در پیامی درگذشت جناب آقای حجت الاسلام والمسلمین سید محمود دعایی نماینده ولی فقیه در موسسه مطبوعاتی اطلاعات و مدیرمسئول روزنامه اطلاعات  را تسلیت گفت.

متن این پیام به این شرح است:

انالله و اناالیه راجعون

خبر درگذشت جناب آقای حجت الاسلام والمسلمین سید محمود دعایی،  نیک مرد جامعه رسانه ای کشور، انسانی از تبار مبارزه و جهاد و یار دیرین امام ( ره ) و رهبری ، موجی از اندوه را در جامعه ایجاد نمود و موجب تاثر و تألم شدید اهالی رسانه ، مطبوعات و اعضای این انجمن گردید.

ایشان با حدود چهار دهه خدمات و تلاش های صادقانه و ارزشمند برای رشد و تعالی فضای رسانه ای در کشور، به دیار باقی شتافت و خاطرات و خدمات ارزنده خویش را در این حوزه به یادگار گذاشت.

مجموعه خصلت ها و ویژگی های حجت الاسلام والمسلمین دعایی، ایشان  را به شخصیتی جامع، مقبول و مورد اتکاء جامعه دینی و روشنفکران تبدیل کرده بود. ایشان به حق نماینده روایت اسلام رحمانی و دارای جاذبه حداکثری بود. سادگی زندگی و انصاف و مشی اعتدال در مشرب سیاسی، او را در جامعه سیاست زده متمایز نمود.

 انجمن مدیران روزنامه های غیر دولتی فقدان این همکار صدیق را به خانواده محترم، همکاران گرامی در روزنامه اطلاعات و اهالی جامعه بزرگ مطبوعاتی کشور صمیمانه تسلیت عرض میکنیم و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم ، رحمت واسعه و علو درجات و برای سایر بازماندگان و همکاران و دوستداران آن مرحوم صبر و سلامتی خواستاریم.امید است راهش  که همان صداقت، سادگی ، شجاعت و اعتدال است پُر رهرو باشد.

انجمن مدیران روزنامه های غیر دولتی

سفرت بخیر اما
تو و دوستی خدا را
چو از این کویر وحشت
به سلامتی گذشتی
به شکوفه ها، به باران

برسان سلام ما را

خروج از نسخه موبایل