پیش بینی قیمت دلار برای ۱۰ اسفند /چرا دلار پایین نیامد؟

  کد خبر: 09120072139

با وجود اخبار مثبتی که امروز از وین به گوش رسید اما بازار ارز چندان به این سیگنال‌ها واکنش نشان نداد.

اقتصادآنلاین – صبا نوبری؛ بازار ارز معاملات امروز را همچون روزهای گذشته تقریبا بدون نوسان به پایان رساند.

به این ترتیب در این ساعت از معاملات، دلار آزاد در قیمت ۲۶هزار و ۲۰۰تومان معامله می‌شود که نسبت به صبح ۵۰تومان و نسبت به روز گذشته ۱۰۰تومان کاهش را نشان می‌دهد.

 

همچنین کانون صرافان قیمت دلار را ۲۴هزار و ۴۸۱تومان برای خرید و ۲۴هزار و ۷۶۵تومان برای فروش قیمت زده است. روز گذشته آخرین قیمت‌های معاملاتی دلار در صرافی‌ها، ۲۴هزار و ۴۸۴تومان برای خرید و ۲۴هزار و ۷۷۱تومان برای فروش بود.

یورو نیز در صرافی‌های رسمی با قیمت ۲۷هزار و ۳۷۲تومان برای خرید و ۲۷هزار و ۷۱۱تومان برای فروش معامله می‌شود. روز گذشته یورو با قیمت ۲۷هزار و ۴۱۰تومان برای خرید و ۲۷هزار و ۷۴۸تومان برای فروش در صرافی‌ها معامله می‌شد.

صرافی ملی نیز قیمت دلار را نسبت به روز گذشته تغییر چندانی نداده است. به این ترتیب این اسکناس در تابلوی این صرافی با قیمت ۲۴هزا رو ۶۶۵تومان برای فروش و ۲۴هزار و ۴۲۰تومان برای خرید قیمت خورده است.

یورو اما در صرافی ملی حدود ۳۰۰تومان کاهش قیمت داشته است و ۲۷هزار و ۴۲۶تومان برای فروش و ۲۷هزار و ۱۵۳تومان برای خرید اعلام شده است.

امروز با وجود بازگشت باقری کنی به وین و شروع دوباره مذاکرات، بازار ارز واکنش چندانی به این اتفاق نشان نداد. همچنین امروز طرف ایرانی مذاکرات اعلام کرد که پیش نویس توافق آماده است اما همچنان ثبات بازار ارز حفظ شد و بازار تمایل چندانی به کاهش قیمت‌ها نداشت.

سکون بازار و عدم تغییر قیمت‌ها با انتشار این اخبار نشانگر این است که بازار ترجیح می‌دهد در انتظار اخبار جدی‌تر و نهایی‌تر بماند و تا زمانی که مذاکرات پیشرفت جدی‌تری نکند و اخبار رسمی‌تری مبنی بر دستیابی به توافق منتشر نشود، تغییرات قیمتی چندانی را شاهد نخواهیم بود.

خروج از نسخه موبایل