چگونه متخصص قلب از طریق نوار قلب بیماری شما را تشخیص می دهد؟

  کد خبر: 140901111551

زمانی که شما نوار قلب می گیرید، دکتر قلب در آن می تواند، تکانه‌های الکتریکی طبیعی که به دلیل انقباضات در قسمت های مختلف قلب شما رخ داده است را مشاهده کند، به همین جهت اولین کاری که یک متخصص قلب و عروق در سایت دکتر بامن انجام می دهد این است که از شما می خواهد تا یک تست نوار قلب انجام دهید و متخصص قلب با بررسی آن بتواند راحت تر مشکل شما را حل کند.

این کار توسط تکنسین ماهر و به وسیله ی دستگاه ECG انجام می شود که می توان گفت دکتر قلب و عروق می تواند بعد از مشاهده ی این تحرکات قلبی، پی ببرد که عضلات قلب در چه وضعیتی هستند.

از نظر متخصص قلب و عروق، نوار قلب نیز بیان گر میزان تپش قلب را به خوبی نشان می دهد و در نتیجه متخصص قلب تهران به خوبی می تواند وضعیت بیماری شما را ببیند.

در چه زمانی متخصص قلب از شخص می خواهد که تست نوار قلب بدهد؟

چه شرایطی نیاز است که بیمار برای گرفتن نوار قلب، آماده باشد؟

در نتیجه بهتر است برای انجام نوار قلب نزد متخصص قلب و عروق در سایت دکتر بامن رفته و بعد از اخذ نوبت، هرچه زودتر به او مراجعه کنید.

آیا تست نوار قلب خطرناک است؟

گرفتن نوارقلب با دستگاه  ECG یک روش فوق العاده و بی نظیر است. که کار با آن راحت و ساده بوده و می توان گفت که موجب خواهد شد به خوبی وضعیت قلب شما از طریق پیام های الکتریکی به عضلات قلبی بررسی و نتیجه به دکتر قلب تهران ارجاع داده شود.این روش یکی از بی خطر ترین روش هایی است که متخصص قلب و عروق برای انجام این کار انتخاب می کند.خطرات و عوارض جانبی کم بوده و چنانچه دارای عوارضی باشد به شدت نامحسوس است.

زمانی که الکترود ها به قفسه سینه و بدن شخص چسبیده می شود، فرد حس ناخوشایند و یا درد نداشته است و احساس بدی به او دست نمی دهد.

تنها موردی که وجود دارد این است که ممکن است شخص نسبت به آن وسیله هایی که روی پوست او است حساسیت پیدا کند.و دچار خارش پوستی و یا سوزش شود. و به طور کلی بسته به وضعیت بیمار دارد که عوارض در هر فرد با فرد با فرد دیگر متفاوت است.

چگونه از متخصص قلب و عروق نوبت اخذ کنید؟

شما می توانید به سایت دکتر بامن مراجعه کنید، و در آنجا از دکتر قلب و عروق نوبت اخذ کنید و سپس در سریع ترین زمان ممکن به متخصص قلب مراجعه نمایید.

در واقع می توان گفت که سایت دکتر بامن به عنوان بزرگترین سایت پزشکی در کشور در زمینه ی معرفی کامل پزشکان و اخذ مشاوره و نوبت به صورت آنلاین فعالیت دارد.

همچنین شما می توانید در سایت دکتر بامن به صورت آنلاین نیز ویزیت شوید و در صورت نیاز به  دکتر قلب مراجعه نمایید.

خروج از نسخه موبایل