کشف حدود ۲۴ تن ماکارونی تاریخ گذشته در مشهد

  کد خبر: 28020183105

رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد از کشف حدود ۲۴ تن ماکارونی رشته‌ای و فرمی تاریخ‌گذشته خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز، رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد از کشف حدود ۲۴ تن ماکارونی رشته‌ای و فرمی و حدود ۶ تن انواع کنسروجات تاریخ‌گذشته نخود سبز، خاویار بادمجان، ذرت کوچک، رب شیشه و قوطی، مربا و عرق نعناع خبر داد.

ایسنا نوشت، سیدعلی‌اکبر نصری سرآسیا اظهار کرد: طی گشت مشترک بازرسان جهاد کشاورزی شهرستان مشهد و اطلاعات سپاه حر در بازرسی از انبار حدود ۲۴ تن ماکارونی رشته‌ای و فرمی و حدود ۶ تن کنسرو فاسد و تاریخ مصرف گذشته در حاشیه شهر مشهد کشف و جمع‌آوری و محل نگهداری کالاهای احتکاری با دستور مقام قضایی پلمپ شد.

وی افزود: در بررسی‌های میدانی و تحقیقات صورت گرفته فرد سودجو قصد دستکاری و تغییر تاریخ انقضای درج شده روی بسته‌بندی مواد غذایی و فروش و توزیع آن‌ را در سطح شهر داشته است. نهایتا فرد سودجو شناسایی و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد.

رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد تصریح کرد: می‌بایست کلیه انبارها در سطح کشور کل کالاها را در سامانه جامع تجارت ثبت نمایند؛ در غیر این صورت مشمول تبصره چهار ماده ۱۸ قرار می‌گیرند.

به همشهریان عزیز نیز توصیه می‌شود هنگام خرید مواد غذایی بسته‌بندی شده به تاریخ تولید، انقضا، پروانه بهداشت و علامت استاندارد که از نشانه‌های مرغوبیت کالاست، دقت کنند.

به گزارش روابط عمومی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد وی افزود: شهروندان می‌توانند خبرهای خود را در خصوص احتکار، تقلب، گران‌فروشی و عرضه خارج از شبکه با شماره پیامک ۳۰۰۰۷۶۵۵۵۵ و یا شماره تماس ۱۲۴ اعلام نمایند.

خروج از نسخه موبایل