کد خبر: 090303161365
اخبار شرکت هاانرژیتولید و بازرگانی

کمال‌وندی: مدیریت جهادی هلدینگ صبا انرژی درحوزه اقتصادی نقطه زنی می‌کند

در هفته روابط ارتباطات و روابط عمومی، مدیر روابط عمومی هلدینگ صباانرژی از اقدامات شاخص این بنگاه اقتصادی تبیین کرد.

به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی، مدیران و کارکنان روابط عمومی هلدینگ ها و شرکت های زیر مجموعه صندوق بازنشستگی با مهدی مسکنی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش عصر اقتصاد به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری (هلدینگ صباانرژی) مدیر روابط عمومی هلدینگ صباانرژی با بیان اینکه هلدینگ صباانرژی با مدیریت جهادی در حوزه اقتصادی نقطه زنی می‌کند گفت: در عصر حاضر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابل صف آرایی دشمنان این نظام توسط موشک های نقطه زن منافع مستکبران جهان را در هزاران کیلومتر دورتر مقتدرانه هدف حمله قرار می‌دهد و صدای مستکبران جهان بلند ‌می‌شود، در هلدینگ صباانرژی نیز با مدیریت جهادی دکتر علیرضا زمان‌پور نیز این نقطه زنی وجود دارد با این تفاوت که در هلدینگ صباانرژی ما جایی را می زنیم که صدای مستکبران اقتصادی بلند می‌شود.

وی ادامه داد: سال گذشته مدیرعامل هلدینگ صباانرژی طی نامه‌ای به مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان به ضرورت توجه به فرایند تولید و جلوگیری از هرگونه فروش به صورت کارمزدی تاکید کرد و شرکت را موظف به رعایت تولید و فروش به صورت ۱۰۰ درصد مالکیتی نمود که موجب سود دوبرابری فولاد اکسین خوزستان یعنی سود ۶ هزار میلیارد تومانی در سال مالی منتهی به اسفند ۱۴۰۲ شد و سودی را که مستکبران اقتصادی کسب میکردند به منافع بازنشستگان تبدیل شد.

وی ادامه داد: دشمن همواره تلاش می‌کند با انتشار اخبار غلط و دروغ ملت شریف ایران را از مسیر خود ناامید کند. رهبر معظم انقلاب در مقابله با این حربه دشمن، مدبرانه جهاد تبیین را یک فریضه قطعی و فوری معرفی کردند. این لطف خداوند شامل حال فعالان روابط عمومی شد که در این جایگاه با تبیین دستاوردهای نظام دسیسه‌های دشمنان ملت شریف ایران را خنثی کنند و نقطه عکس آن روحیه امید و خودباوری را در کشور احیا کنند.

مدیر روابط عمومی هلدینگ صباانرژی با اشاره به دغدغه های اقتصادی مقام معظم رهبری گفت: دکتر زمان پور مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری به عنوان یک مدیر جهادی دغدغه های مقام معظم رهبری در حوزه اقتصادی را سرلوحه وظایف خود قرار داده است.

کمال‌وندی تاکید کرد: هلدینگ صباانرژی پیشگام تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم بود، به طوریکه با پذیره‌نویسی سهام شرکت صبافولاد خلیج فارس توانست با جذب ۴۴۵۰ میلیارد تومان (۴.۴ همت) قرارداد طرح توسعه ۲۱۲ میلیون دلاری احیای مستقیم شرکت صبافولاد خلیج فارس را با اتکا به سرمایه مردمی به تصویب برساند.

وی در ادامه به گام دوم هلدینگ صباانرژی در راستای تحقق شعار سال اشاره کرد و گفت: طبق تفاهم‌نامه‌ای که فی‌مابین هلدینگ صباانرژی و شرکت بیمه البرز به امضا رسید، مردم با خرید خدمات بیمه‌ای شرکت بیمه البرز می توانند در پروژه پالایشگاه مقیاس کوچک نفتی مسجد سلیمان (مینی ریفاینری) سرمایه‌گذاری کنند و سود حاصل کنند.

وی در پایان گفت: هلدینگ صباانرژی باتوجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت افزایش سطح سرمایه‌گذاری در صنایع کشور توانسته میلیاردها دلار پروژه با جذابیت سرمایه‌گذاری بالا تعریف کند و همین امر موجب شده شرکت بیمه البرز نسبت به سرمایه‌گذاری در دیگر پروژه های هلدینگ صباانرژی اعلام آمادگی کند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا