۱۵ کشته و مفقودی در سیلاب فیروزکوه +جزییات

  کد خبر: 08050193995

فرماندار فیروزکوه از ۱۱ نفر فوتی و ۴ مفقودی در اثر سیلاب فیروزکوه تا به حال خبر داد و گفت: عوامل خدماتی در تلاشند تا خدمات اساسی آب، برق و گاز در روستاهای آسیب دیده برقرار شود.

 محمد حیدری منش، با اشاره به وقوع سیلاب و اقدامات صورت گرفته در جهت کاهش آسیب‌ها اظهار داشت: روستاهای مرزداران، آتشان، دهگردان و حصارگل دچار سیلاب و آسیب شده که با کمک عوامل امدادی و خدماتی حاضر در فیروزکوه راه دسترسی به این روستاها بازگشایی شده و تلاش برای بازگشایی ادامه راه‌های دسترسی ادامه دارد‌.

وی افزود: تا به حال به واسطه صدمات ناشی از سیلاب در فیروزکوه ۱۱ نفر فوتی و ۴ مفقودی به ثبت رسیده  که تلاش برای شناسایی سایر مفقودی‌ها ادامه دارد.

فرماندار فیروزکوه در ادامه گفت: به دستور استاندار تهران نیروهای امدادی و خدماتی از تمامی فرمانداری‌های استان تهران جهت خدمات رسانی در این شهرستان حاضر شدند و با تلاش‌های شبانه روزی بخش زیادی از صدمات جبران شده است و پخت غذای گرم نیز در مناطق آسیب دیده انجام می‌شود.

حیدری منش تصریح کرد: عوامل خدماتی در تلاش هستند تا خدمات اساسی آب، برق و گاز در روستاهای آسیب دیده برقرار شود.

فرماندار فیروزکوه در پایان خاطر نشان کرد: تلاش می‌کنیم تا با استفاده از ظرفیت استانی و کمک مجموعه‌های مختلف و نیز مسئولان کشوری نگرانی مردم برطرف شود و زندگی مردم روال عادی بگیرد لذا از مردم درخواست داریم در راستای تسهیل خدمات رسانی از ورود به این مناطق خودداری کنند.

منبع: تسنیم

خروج از نسخه موبایل