بازدید مدیرعامل فولاد هرمزگان از روستاهای زلزله زده بخش فین در استان هرمزگان

  کد خبر: 29080056302

مدیرعامل فولاد هرمزگان و جمعی از مدیران این شرکت از روستاهای زلزله زده بخش فین در استان هرمزگان بازدید و ضمن توزیع غذای گرم برای وعده شام و ناهار در جریان مشکلات آنان قرار گرفتند.

معروفخانی با حضور در بین زلزله زدگان بر حمایت فولاد هرمزگان از آنان‌تاکید کرد و اظهار داشت ما را در کنار خود بدانید وی دستور تامین ‌فوری وسایل گرمایشی برای ساکنین دو روستا را صادر کرد.

مدیرعامل فولاد هرمزگان همچنین با دلجویی از تعدادی از سالمندان تحت پوشش کمیته امداد دستور تامین ویژه اسباب زندگی شامل یخچال و گاز و کولر ، درمان و تامین عینک و سمعک را برای آنان صادر کرد.

معروفخانی در این دیدارها بر تاکید وزیر صمت مهندس فاطمی امین و مدیرعامل فولاد مبارکه مهندس طیب نیا بر حمایت فولاد هرمزگان از زلزله زدگان در حد توان اشاره و از آنان برای این حمایت ها قدردانی کرد.

وی از خرید ۱۰۰۰ تخته چادر اسکان به مبلغ ۶ میلیارد تومان و تهیه ۵ هزار بسته بهداشتی توسط فولاد هرمزگان جهت توزیع در بین زلزله زدگان در روزهای آتی خبر داد.

در پایان این بازدیدها در جلسه ای که در بخشداری فین تشکیل شد، بخشدار، شهردار و اعضای شورای شهر فین نیز از حضور به موقع و حمایت فولاد هرمزگان ار زلزله زدگان قدردانی کردند.

خروج از نسخه موبایل