مأموریت مخفی ناسا لو رفت (طنز)

  کد خبر: 230801108372

عضو شورای شهر تهران: «من به ناسا مشکوکم.»

راضیه حسینی

حتماً کاسه‌ای زیر نیم‌کاسه است. اصلاً به ناسا چه ربطی دارد بیاید بالای سر کشور ما و گاز متان‌مان را کشف کند؟ شاید مسئولان ما دل‌شان بخواهد عوض یک ابر، ده تا ابر متان تشکیل بدهند. اصلاً اتان، بوتان، پروپان و کلاً جدول مندلیف را بفرستند هوا، به ناسا و کشورهای دیگر چه ربطی دارد؟

مشخص است سازمان ناسا می‌خواسته با این خبر، به دنیا اعلام کند که مسئولان شورای شهر تهران ناکارمدند. توطئه‌چینی کرده تا مدیریت مسئولان ما را زیر سؤال ببرد. وگرنه این همه آسمان، چرا دقیقاً روی آسمان ما گیر کرده؟ اصلاً کو؟ اگر راست می‌گوید در جلسه بعدی شورای شهر تهران یک مشت از این گاز را بیاورید و مستدل مشخص کنید که وجود دارد.

این ناسا از بس هوایی کار کرده فکر می‌کند مسئولان ما هم هوایی‌اند. همین‌طوری بدون دلیل و مدرک یک چیز را قبول می‌کنند. نخیر آقای ناسا، مسئولان ما آن‌قدر دقیق و ریزبین‌اند، آن‌قدر مسائل مربوط به مردم برای‌شان اهمیت دارد که اگر خودشان به نتیجه نرسند تا خود قیامت هم برای‌شان دلیل و مدرک بیاوری قبول نمی‌کنند.

شوخی نیست که، صحبت جان مردم است. شما خود ابر را هم بالای سر مدیران بیاوری، تا به تک تک‌شان اثبات نشود قبول نمی‌کنند. چگونگی اثبات هم به شما هیچ ربطی ندارد. در واقع ما خودمان هم هنوز متوجه نشدیم راستی‌آزمایی مسئولان به چه صورت است؟ بهشان الهام می‌شود؟ خواب‌نما می‌شوند؟ دستگاه حقیقت‌یاب دارند؟

در هر صورت بهتر است دیگر بالای سر کشور ما پیدای‌تان نشود. متان‌‌بازی‌های‌تان را هم ببرید یک جای دیگر که مسئولان باهوش و زیرکی مثل ما ندارند. مثلاً یکی از کشورهای اروپایی که مدام نگران گازهای گلخانه‌ای‌اند و هر چه بگویید باور می‌کنند.

سریع دست به کار می‌شوند. کلی تجهیزات و لوازم تهیه می‌کنند تا منبع تشکیل گاز را از بین ببرند. بعد هم بی‌خودی از مردم عذرخواهی می‌کنند که باعث تخریب محیط‌زیست شده‌اند.

این‌جا از این خبرها نیست. مسئولان ما بیدی نیستند که با این بادها بلرزند. ابر که هیچ توفان متانی هم ایجاد شود کک‌شان نمی‌گزد. بس که قدرت‌مند و مدیرند.

خروج از نسخه موبایل