راز مسمومیت‌ها فاش شد؛ همه چیز زیر سر دختران دانش‌آموز است (طنز)

  کد خبر: 151201123324

خبرگزاری فارس: «مسمومیت‌ها احتمالاً به‌خاطر شیطنت خود دانش‌آموزان است.»

راضیه حسینی

باید اعتراف کنیم حتی یک درصد هم تصور نمی‌کردیم دختران دانش‌ آموز از چنین قدرت عظیمی برخوردار باشند. شیطنتی در ابعاد کشوری، کاری که سازمان‌های بزرگ کشور را هم از یافتن علت و چگونگی آن عاجز کرده است.

همه‌ مسئولان، از مجلس تا دولت هر روز گروه‌های مختلفی را مقصر می‌دانند. از اسرائیل تا انگلیس، از آمریکا تا براندازها. ولی همه چیز زیر سر دختران دانش‌اموز است.

کودکان و نوجوانانی که گویا قدرت‌شان از پلیس و نیروهای امنیتی کشور خیلی بیشتر است. بچه‌هایی که می‌توانند به راحتی همه را دور بزنند. عجب اعجوبه‌های خارق‌العادهای هستند.

از قدیم هم می‌گفتند اگر کودک و نوجوانی شیطنت زیادی کرد به او مسئولیت‌های جدی بدهید تا سر به راه شود.

چطور است شما هم همین کار را کنید؟ بهتر نیست حالا که به گفته‌ی خودتان دختران چنین قدرتی دارند باقی مسئولیت‌ها را هم بسپارید دست آنها؟ وقتی تونسته‌اند کل کشور را روی انگشت‌شان بچرخانند و همه را سردرگم کنند، معلوم است می‌توانند از پس کارهای بزرگی برآیند.

شما که با ریاست زن و دختر مشکلی ندارید؟ معلوم است که ندارید. هیچ کس جز شما اینطور روی قدرت دختران حساب باز نکرده بود. شما یگانه نشریه‌ای هستید که محکم و استوار زبان به اعتراف گشوده و گفتید دختران سرزمین‌مان خیلی قوی‌تر از آن چیزی هستند که تصور می‌کردیم.

ما برای چنین اعتراف شجاعانه‌ای به افتخارتان ایستاده دست می‌زنیم، حتی جیغ و هورا هم می‌کشیم. کاش باقی دوستان‌تان هم از شما یاد بگیرند و هیچ وقت قدرت زنان را دست کم نگیرند.

کاش این نظریات ارزشمندتان را تحت عنوان مستر کلاس به همه‌ی نشریات و جراید کثیر و صغیر الانتشار آموزش دهید. کاش بروید زیر دستگاه کپی و از خوداتان کلی تکثیر کنید.

بمانید برای حال و آینده. آیندگان هم به متفکرانی مثل شما بسیار نیاز دارند. بالاخره باید بدانند در روزگاری نشریه‌ای بود که قدرت دختران دانش‌آموز را برتر از نیروهای حفاظتی واطلاعاتی، پلیس مخفی‌ها، یگان‌های فوق ویژه و … می‌دانست.

خروج از نسخه موبایل