حمایت های دولت از سرمایه گذاران خارجی در شانگهای

  کد خبر: 01050192623

ترجمه: زینب یزدانی

به گفته مدیران، علیرغم تأثیر همه‌گیری کووید-۱۹، شرکت‌های صنعتی با سرمایه خارجی در شانگهای رشد بیشتری را هدف قرار داده‌اند و در عین حال تمام تلاش خود را برای کسب سفارش‌های بیشتر با حمایت دولت محلی انجام می‌دهند.

ژانگ یجیونگ، رئیس سیکا چین در یک کنفرانس رسانه‌ای گفت: “در حال حاضر، تمام خطوط تولید ما به طور کامل باز شده و تمام سفارشات عقب افتاده تحویل داده شده است.”

شرکت های خارجی رشد بیشتر را هدف قرار می دهند و سفارشات بیشتری را به دست می آورند تی گونگ کارگران یک سایت تولید سیکا (نوعی افزودنی سیمان و بتون) چین در شانگهای با نام سیکا چین در مواجهه با چالش‌های ناشی از احیای مجدد کووید-۱۹، مجبور شد عملیات خود را در اواخر مارس متوقف کند؛ اما این شرکت در پایان ماه آوریل با کمک مقامات منطقه کار خود را از سر گرفت.

ژانگ خاطرنشان کرد: سیکا به عنوان یک شرکت خارجی که بیش از ۱۰ سال است در پارک صنعتی ریشه دوانده است، قاطعانه معتقد است که چین، از جمله شانگهای، هنوز یکی از پویاترین و بالقوه ترین بازارهای جهان است و خواهد بود. .

مقامات منطقه مین هانگ اعلام کرده اند که اقدامات امدادی مانند بازپرداخت مالیات و یارانه ها برای کمک به شرکت ها برای مقابله با چالش های مختلف انجام شده است.

شی هونگ، مدیر بخش خدمات سازمانی پارک صنعتی  ژین هوآنگ، گفت: ۱۹۷ تولید کننده، ۱۶۲ شرکت تجاری و ۱۲۰ شرکت در بخش خدمات در پارک، همگی به طور کامل فعالیت خود را تاکنون از سر گرفته اند. در میان این شرکت‌ها، حدود سه چهارم شرکت‌هایی هستند که سرمایه‌گذاری خارجی دارند.

به گفته این مقام مسئول، در نیمه اول سال، ۱۱ شرکت خارجی جدید برای سرمایه گذاری در پارک جذب شدند که سرمایه خارجی پرداخت شده ۴۴ میلیون دلار آمریکا بود و سه شرکت جهانی دیگر، مقر و مراکز تحقیق و توسعه خود را در پارک مستقر کردند.

منبع: شانگهای دیلی

خروج از نسخه موبایل