شرکت مهندسی و مشاوره سازه گستر سایپا

سازه گستر سایپا

معرفی تصویری

اطلاعات تماس

آدرس :
کد پستی :
تلفن :
پست الکترونیک :
وب سایت : sazehgostar.com

سازه گستر سایپا

درباره شرکت مهندسی و مشاوره سازه گستر سایپا

 

شرکت سازه گستر در دهم تیر ماه ۱۳۶۴ تأسیس گردید. در همین سال با توجه به قرارداد منعـقده با شرکت نیسـان ژاپن جهت تولـید اتومبیلهای نیسـان پاترول و وانت، شرکت مدیریت طرحهای صنعتی ایران (از شرکتهای تحت پوشش سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران) عهده‌دار فعالیتهای ریخته‌گری و آهنگری پروژه مذکور گردید. با توجه به تغییر زمینه کاری شرکت مذکور، این شرکت در مهر ماه سال ۱۳۶۶ فعالیتهای مرتبط با قرارداد نیسان را به شرکت مهندسی و مشاوره سازه‌گستر سایپا واگذار نمود. در آبان ماه سال ۱۳۶۸ براساس مصوبات مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام، اختیارات مجمعی و همچنین اختیار تعیین اعضای هیأت مدیره به هیأت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران واگذار گردید. دوره جدید فعالیتهای شرکت سازه گستر سایپا به عنوان نخستین شرکت طراحی و مهندسی تأمین قطعات در کشور و تأمین کننده اصلی قطعات خودرو در سال ۱۳۷۳ آغاز گردید.
شرکت سازه گستر سایپا جهت نیل به اهداف خودکفایی به فعالیت های فنی و مهندسی توجه خاص نموده و با ارائه خدمات فنی مهندسی مشاوره ای و کمک به بنیه مالی سازندگان نو پا برای ایجاد و ارتقای توانمندیهای بالقوه به انعقاد قراردادهای ساخت و خرید با سازندگان قطعه اقدام می نماید. این شرکت با توسعه مستمر فعالیت های خود نقش قابل ملاحظه ای در رشد و اعتلای صنعت قطعه سازی کشور داشته و با داشتن بیش از ۵۰۰ قطعه سـاز در شبکه تامین خود در حوزه های کیفیت، قیمت، تحویل و فناوری های نو برای مشتریان اصلی خود، شرکت های خودروسازی سایپا، پارس خودرو، زامیاد و سایپا کاشان نقش ارزنده ای ایفا کرده است.
شرایط عمومی محیط کسب و کار
صنعت خودروسازی، پس ازصنایع نفت و گاز، مهم‌ترین صنعت کشور محسوب می شود. در این بین گروه خودروسازی سایپا با نزدیک به ۵۰% سهم بازار داخلی، از خودروسازان بزرگ کشور است و سازه گستر به عنوان تأمین کننده قطعات غیر موتوری مورد نیاز گروه خودروسازی سایپا، نقش حیاتی مدیریت زنجیره تأمین این گروه را بر عهده دارد.
سرمایه های انسانی شرکت
نیروی انسانی شرکت سازه گستر سایپا شامل حدود ۶۵۰ نفر می باشد که بیش از ۷۵ % آنها دارای تحصیلات دانشگاهی (لیسانس، فوق لیسانس  و دکترا) در سطوح و حوزه مختلف مهندسی و خودروسازی می باشند.

اخبار شرکت مهندسی و مشاوره سازه گستر سایپا

گروه خودروسازی سایپا

حضور قدرتمند گروه خودروسازی سایپا در نمایشگاه قطعات تهران

گروه خودروسازی سایپا در هفدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران که از ۹ الی ۱۲ آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود حضور قدرتمندی خواهد داشت. به گزارش سایپانیوز، در هفدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو که در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار …

سایپا

حضور پررنگ شرکت سازه گستر سایپا در نمایشگاه قطعات خودرو / برگزاری نشست های تخصصی با صاحبان صنایع و شرکت های دانش بنیان

شرکت سازه گستر سایپا به همراه قطعه‌سازان زنجیره تامین در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو حضور پررنگی دارد. به گزارش سایپا نیوز، شرکت سازه گستر سایپا با رویکرد افزایش عمق ساخت داخل و توسعه همکاری با سازندگان داخلی در نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو حضور پیدا کرده …

دکمه بازگشت به بالا