شرکت جهان اُروم اُیاز

logo400-400

معرفی تصویری

اطلاعات تماس

آدرس :
کد پستی :
تلفن :
پست الکترونیک :
وب سایت : oyaz.ir

logo400-400

درباره شرکت جهان اُروم اُیاز

شرکت جهان اروم ایاز در صنعت پارچه کشور، به عنوان یک شرکت جوان اما غنی و برخوردار (بهره‌مند )از تجربه گرانبهای حضور و فعالیت مستمر بالغ بر ۲۳ سال در صنعت پارچه کشور، با همت و تلاش بی وقفه جمعی از کارآفرینان مجرب و خلاق و با تکیه برهمان تجربه طولانی و ارزشمند و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ، در سال ۱۳۹۷ تاسیس گردید. کارخانه این شرکت در همان ابتدای راه با بهره مندی حداکثری از تجارب بلند مدت اعضای هیئت مدیره و سرمایه‌گذاران و با اتکا به شناخت کافی از ویژگی ها و شرایط بازارهای داخلی و منطقه‌ای در فضایی به مساحت ۴۵ هزار و ۵۰۰ متر مربع و با ظرفیت اسمی ۳۳ میلیون و ۶۰۰ هزار متر مربع تولید، احداث و طی ۱۸ ماه به بهره‌برداری رسید تا بتواند اقدام مثبت و اثربخشی در راستای اعتلای کشور و نیل به فرمایشات ارزشمند مقام معظم رهبری مبنی بر ((رونق تولید، حمایت از کار و سرمایه ایرانی))، انجام دهد. شرکت جهان اُروم ایاز مفتخر است که توانسته با سرمایه‌گذاری پویایی خود، مانع از خروج ۵۰ میلیون دلار ارز ناشی از تجارت، یک کسب و کار موفق در مقیاس منطقه‌ای و جهانی شود و از این طریق خود را در بهبود شاخص های اقتصادی کشور عزیزمان نظیر تولید ناخالص داخلی، اشتغال نیروی کار و… سهیم دانسته و به آن می بالد.

شرکت جهان اُروم اُیاز خود را متعهد و ملزم به ارزش آفرینی برای سرمایه های مادی و انسانی دانسته و در این راستا با برنامه‌ریزی اقدامات مناسب توانسته زمینه اشتغال و رشد بیش از ۷۵۰ نفر به طور مستقیم و ۱۰ هزار نفر به طور غیر مستقیم را ایجاد نماید.

این شرکت از ابتدای تاسیس با شعار ((اُیاز جهانی می‌شود)) و سرلوحه قرار دادن چشم انداز ((سرآمد بودن در صنعت پارچه رومبلی و پرده ای))، موفق به راه اندازی و بهره برداری صفر تا صد خط تولید پارچه مشتمل بر بخش‌های وارپینگ بافت، تکمیل رنگرزی و تاسیسات و تجهیزات جانبی آن مشتمل بر سیستم های تهویه و تصفیه هوا، تصفیه خانه آب و… مطابق با آخرین تکنولوژی روز دنیا در این صنعت شد تا بتواند علاوه بر کسب سهم ۷۰ درصدی از بازار پارچه رو مبلی و پرده ای ایران، گام‌های اثر بخشی نیز در زمینه حفظ محیط زیست و ایجاد یک محیط کار ایمن و پایدار بردارد و گوی سبقت و رقابت را از عرضه کنندگان خارجی و واسطه‌ها بروباید و تولیدکنندگان داخلی صنایع پایین دستی را به استفاده از پارچه استاندارد ایرانی به جای انواع خارجی ترغیب کند. بدین لحاظ این شرکت توانسته به یک رقیب جدی و و اثرگذار برای سایر رقبای خارجی بدل شود.

این شرکت همچنین مفتخر است که با تکیه بر تجارب و اعضای هیئت مدیره و با استفاده از دانش تخصصی و توانمندیهای پرسنل خود توانسته در مدت کوتاهی محصولاتی استاندارد و با کیفیت تولید کند که علاوه بر تامین الزامات مورد نظر در استانداردهای صنعت نساجی نظیر OEKO100 و کسب گواهینامه های آنها، نظر مثبت و احساس رضایتمندی مصرف کنندگان و فعالان این حوزه صنعت نساجی را جلب نماید.

این شرکت خود را ملزم به حضور تعیین‌کننده در بازارهای منطقه‌ای و استاندارد ملی ایران و جهانی می‌دانند و برای همین منظور نیزعلاوه بر بهره مندی از تکنولوژی و دانش روز فرهنگی شایسته و غنی در سطوح مختلف سازمانی تسری داده که همه سرمایه های انسانی شرکت در هر سطح سازمانی، به اهمیت این موضوع واقف بوده و خود را جزئی از آن می‌دانند.

حضور فعال شرکت در نمایشگاه ها و بازارهای تخصصی در سطح منطقه و اروپا شواهدی دال بر تایید این عزم میباشد. از جمله این موارد می‌توان به شرکت در نمایشگاههای اشاره نمود.

اخبار شرکت جهان اُروم اُیاز

کنسرسیوم

انعقاد تفاهم‌نامه کنسرسیوم صادرات به اوراسیا

لیلا ابوالفتحی تفاهم‌نامه ایجاد کنسرسیوم صادرات به اوراسیا برای برنامه‌ریزی صادرات به کشورهای اوراسیا به امضا رسید. حسین افشار، موسس اتحادیه صادرکنندگان مبلمان منزل و اداری در این مراسم که در شهرک صنعتی قرچک در شرکت جهان اُروم اُیازانجام شد و در جریان بازدید خبرنگاران از شهرک‌ صنعتی قرچک گفت: در سالیان گذشته تولید برای …

دکمه بازگشت به بالا