شرکت سیم و کابل ابهر

سیم وکابل ابهر

معرفی تصویری

اطلاعات تماس

آدرس :
کد پستی :
تلفن :
پست الکترونیک :
وب سایت : abharcable.com

سیم وکابل ابهر

درباره  شرکت سیم وکابل ابهر

شرکت کابل ابهر در سال ۱۳۷۱ تاسیس شده است و بیش از ۲۵ سال در صنعت ایران و در سراسر جهان فعالیت دارد. امروز ما بزرگترین تولید کننده و تامین کننده کابلهای با کیفیت، با ولتاژ بالا در ایران می باشد.

در طول سه دهه گذشته، به دلیل موفقیت، نوآوری و تاثیرگذاری، شهرت و اعتبار بسیار بالایی به دست آورده ایم. کابل های ما به طور مداوم برای استفاده در پروژه های برجسته هم در ایران و هم در سطح بین المللی انتخاب میشوند.

شرکت کابل ابهر، بزرگترین تولید کننده، تامین کننده و صادر کننده کابل های برق با کیفیت، با ولتاژ بالا در ایران است. کابلهای نوآورانه ما برای استفاده در پروژه های پیشرو در زمینه توسعه شناخته شده و دارای اعتبار جهانی میباشند.

اخبار شرکت سیم وکابل ابهر

کابل ابهر

مدیرعامل شرکت سیم و کابل ابهر خبر داد: تدوین برنامه حذف معافیت کامل مالیاتی صادرات مواد خام در کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی +فیلم

علیرضا کلاهی، مدیرعامل شرکت سیم و کابل ابهر و عضو کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، از تدوین برنامه‎ ای برای حذف معافیت کامل مالیاتی صادرات مواد خام در این کمیسیون خبر داد. شرکت سیم و کابل ابهر، به عنوان بزرگترین تولیدکننده سیم و کابل ابزار دقیق کنتور و برق در کشور …

دکمه بازگشت به بالا