کد خبر: 13100063720
اخبار شرکت هابانک و بیمه

«آسیا برتر»؛ نرم افزار جدید صدور بیمه‌نامه آسیا

 نرم افزار آسیا برتر سامانه‌ای است که در راستای ارائه خدمات متنوع و با کیفیت بیمه‌ای به مردم و همچنین دسترسی آسان و سریع به پوشش‌های مورد نیاز بیمه‌ای طراحی شده است.

 به گزارش روابط‌عمومی بیمه آسیا، نرم‌افزار آسیا برتر در مرحله نخست، برای استعلام قیمت و صدور بیمه‌نامه شخص ثالث به‌صورت برخط ایجاد شده و به تدریج امکان صدور  بیمه‌نامه سایر  رشته‌های بیمه‌ای، میز الکترونیکی خسارت و خدمات بیمه‌ای درمان تکمیلی در این بستر الکترونیکی فراهم می‌شود.

 بنابر این گزارش، با توجه به نقش و جایگاه مهم پیام‌رسان‌ها در زندگی مردم به‌ویژه بعد از شیوع ویروس کرونا ، قابلیت پیام‌رسانی به‌صورت متنی، صوتی و تصویری برای تبادل مدارک مربوط به صدور بیمه‌نامه و پرداخت خسارت در این نرم‌افزار وجود دارد.

 کیف پول بیمه‌ای، برگزاری کلاس‌های آموزشی، جلسات برخط و اشتراک‌گذاری فیلم‌های آموزشی و تبلیغاتی، ایجاد گروه، کانال فروش، آموزش و آزمون، مدیریت پروژه، کارگروه، مخزن جلسه و نظرسنجی  از دیگر امکانات این اپلیکیشن است.

 این گزارش تصریح می‌کند، هدف از ایجاد این نرم‌افزار، جمع‌آوری مجموعه‌ای از ظرفیت‌ها و ایجاد باشگاه مشتریان برای ارائه خدمات بیمه‌ای مورد نیاز مشتریان و بیمه‌گزاران بیمه آسیا است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا