کد خبر: 28119916119
بانک و بیمهروزنامه

آغاز جشنواره مسئولیت اجتماعی نرم‌افزار فام موسسه ملل

نرم‌افزار پرداخت فام (پویانگام ملل) از جشنواره مسئولیت اجتماعی خود رونمایی کرد.

به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری ملل، این جشنواره که از روز ۲۵بهمن ۱۳۹۹و همزمان با ولادت امام محمد باقر (ع) آغاز شد، با هدف ترغیب کاربران به نصب، وفادارسازی و در راستای یک پیام فرهنگی با مضمون قدردانی از عزیزان و انسان‌های زحمتکشی که به نوعی در زندگی ما نقش داشته‌اند برگزار می‌شود.

در بازه برگزاری این جشنواره که در مناسبت‌های مهمی همچون ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر، اعیاد شعبانیه و در آستانه یک‌سالگی زحمات و جانفشانی‌های کادر درمان برگزار شده، شرکت‌کنندگان با شرکت در یک بازی به شکل جدول کلمات متقاطع سه صفت بارز این شخصیت‌های نیکو را تشخیص داده و با تشخیص هر صفت ۲۰ امتیاز و با انجام هر تراکنش در فام ۱۰ امتیاز قرعه‌کشی دریافت خواهند کرد. جوایز این جشنواره شامل:

– یک جایزه ۵۰میلیون تومانی

– سه عدد گوشی هوشمند

– سه عدد ساعت هوشمند

کاربران می‌توانند تا هر زمان که سه صفت را درست تشخیص دهند در بازی شرکت کنند و پس از کسب امتیازات کامل، با نصب نرم افزار فام (پویانگار ملل) از امتیازات کسب شده برای شرکت در قرعه‌کشی بهره‌مند شوند. نرم‌افزار فام از جامع‌ترین نرم‌افزارهای پرداخت کشور محسوب شده که در نسخه جدید از ویژگی‌‌های متمایز و برجسته خود نظیر دستیار صوتی رونمایی کرده است که در نوع خود در میان نرم‌افزارهای پرداخت کشور بی‌نظیر است. این جشنواره تا روز ۲۱ اسفند روز مبعث رسول مکرم اسلام (ص) ادامه دارد و شما می‌توانید با مراجعه به صفحه fampayment.com در این مسابقه شرکت کرده و از جوایز نفیس آن بهره مند شوید. قرعه‌کشی این جشنواره هفته آخر اسفند ۱۳۹۹ به صورت پخش زنده از صفحه اینستاگرام نرم‌افزار فام پخش خواهد شد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا