کد خبر: 080703174513
آموزشروزنامه

آغاز مذاکرات همکاری مرکز پژوهشی آرا و اندیشکده اسماء با پردیس دانشگاهی مدیریت مسکو

به منظور توسعه شبکه ارتباطی و ایجاد ظرفیت‌های جدید در اندیشکده اسماء، مدیران ارشد این مجموعه از پردیس دانشگاهی و مدرسه مدیریت skolkovo بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی، علیرضا حقیقی قریب مدیرعامل اندیشکده اسماء و سید صابر امامی معاون مرکز پژوهشی آرا به دعوت پردیس دانشگاهی و مدرسه مدیریت skolkovo در شهر مسکو کشور روسیه، از این پردیس بازدید و برای همکاری متقابل با مدیران این مجموعه به گفتگو نشستند.

در این بازدید و گفتگو خانم ویولتا گریگوریوا مدیر اجرایی دانشکده و امور بین‌الملل ضمن ارائه خلاصه‌ای از سوابق و فعالیت‌های این مجموعه ابراز امیدواری کرد تا با شناسایی فرصت‌های مشترک، امکان همکاری بلند مدت در قالب معرفی متقابل اساتید و دانشجو، برگزاری دورهای مشترک، انتقال تجربیات و سایر فرصت‌ها برای طرفین به وجود آید.

علیرضا حقیقی نیز ضمن دعوت از مدیران ارشد این مجموعه به ایران به معرفی ظرفیت‌ها و فرصت‌های همکاری در اندیشکده اسماء پرداخت.

سید صابر امامی نیز در این بازدید با اشاره به ظرفیت‌های متعدد پژوهشی در فضای بین‌الملل بین ایران و‌ روسیه پیشنهاد طراحی دوره‌های کوتاه مدت مدیریتی در حوزه‌های تکنولوژی مانند هوش مصنوعی و فناوریهای مالی جهت همکاری دوجانبه به مدیران ارشد پردیس و مدرسه مدیریت skolkovo ارائه کرد.

در پایان نیز خانم آنیا بورشیچ مدیر روابط بین‌الملل و بازاریابی به همراه هیئت ایرانی بخشهای پژوهشی، مرکز سمینارها، فضاهای اشتراکی کسب و کار و سایر بخش های پردیس را به میهمانان ایرانی خود نشان داد.

لازم به ذکر است اندیشکده اسماء بعنوان اولین مدرسه حکمرانی، برگزار کننده دوره‌های DBA و DPA با همکاری دانشکده حکمرانی دانشگاه تهران است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا