کد خبر: 070303161003
جامعه و فرهنگ

آماده‌ سازی محوطه پیرامونی مجلس شورای اسلامی شهر تهران همزمان با افتتاحیه مجلس دوازدهم

شهرداری منطقه ۱۲ همزمان با افتتاحیه مجلس دوازدهم شورای اسلامی شهر تهران، اجرای تمهیدات و اقدامات خدمات شهری، فرهنگی، ترافیکی و عمرانی در محدوده مجلس شورای اسلامی شهر تهران را در دستور کار قرار داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، با توجه به میزبانی منطقه از اعضای جدید مجلس و سران کشوری ولشکری در نخستین روز کاری مجلس دوازدهم ، در همین راستا معاونت خدمات شهری ومحیط زیست منطقه با استقرار واترجت وتانکر و نیروهای پاکبان از روز قبل شستشو و پاکسازی محور شهید مصطفی خمینی، جمهوری، بهارستان و ۱۷ شهریور و اداره زیباسازی منطقه نیز رنگ آمیزی نرده ها ،جداول و جداره های نا زیبا را اجرایی کرد.

با توجه به حضور سران کشور در این مراسم ، ضمن بازبینی دوربین های امنیتی منطقه ،اکیپ های ترافیکی با همکاری پلیس راهور در زمینه نصب بنر برای عدم توقف وپارک خودروها ، نصب علائم هشدار دهنده ترافیکی و هدایت مسیر و ایمنی تردد اقدام کردند.

احداث سرعتگیر در محور مصطفی خمینی درب ورودی مجلس،اجرای اکستروژن میدان بهارستان

مقطع ۴ متری، خطکشی بلوک عابر پیاده و آشکار سازی سرعت گیر خیابان مصطفی خمینی مقابل مجلس از دیگر اقدامات حوزه معاونت حمل ونقل وترافیک منطقه ۱۲ در این راستا بود.

همچنین در راستای تسهیل در عبور و مرور مدعوین این مراسم روکش آسفالت محورهای منتهی به مجلس نیز در دستور کار معاونت فنی وعمران قرار گرفت.

مجلس دوازدهم با حضور رئیس قوه قضائیه و سرپرست ریاست جمهوری امروز هفتم خردادماه ۱۴۰۳ ساعت هشت صبح آغاز به کار کرد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا