کد خبر: 170403165402
اقتصادانرژیتولید و بازرگانیروزنامهصنعت و معدناز سوی متخصصان ایرانی صورت گرفت؛

اتمام عملیات R.I توربین واحد گازی نیروگاه موصل عراق با ارزآوری ۱۸۵ هزار دلاری

به گفته مدیرعامل شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران، عملیات R.I توربین واحد گازی نیروگاه موصل عراق با ارزآوری ۱۸۵ هزار دلاری توسط متخصصان ایرانی در این شرکت با موفقیت به پایان رسید.

عصراقتصاد: مسعود مرادی با تاکید بر اینکه توجه به بازار برق کشورهای همسایه، صادرات خدمات فنی و مهندسی برای کسب بازار جدید و ارزآوری بخش مهمی از رویکرد خارجی این شرکت است، گفت: در همین راستا حضور فعال در بازار کشور عراق با هدف کمک به توسعه پایدار کشور دوست و همسایه و همچنین سهیم بودن در این بازار برای تحقق اهداف برون‌مرزی شرکت سیاست‌گذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه تعمیرات اساسی و عملیات R.I روتور توربین GE نیروگاه موصل عراق با ارزآوری ۱۸۵ هزار دلاری بخشی از این راهبرد منطقه‌ای بوده است، ادامه داد: تقویت و گسترش این بازار با اتکا به توان سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این مجموعه، بخش مهمی از برنامه‌های آینده این شرکت خواهد بود.

مرادی با اشاره به تلاش این شرکت برای رشد صادرات خدمات فنی و مهندسی صنعت برق، تاکید کرد: انجام تعمیرات اساسی چهار واحد تولید برق نیروگاه موصل و همچنین تعمیرات اساسی چند واحد نیروگاهی در سوریه از جمله نیروگاه جندر در کارگاه‌های تخصصی این شرکت فعالیت نهایی خود را سپری می‌کند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا