کد خبر: 13090059108
اخبار شرکت ها

استقبال جذابی که مشتریان از «تیپ ۲» دارند؛ سیمان تهران و رکوردی دیگری از فروش

آمار‌های فروش ۱۲ آذرماه حاکی از آن بود که سیمان تهران به نسبت هفته گذشته خود توانسته بیش از ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون به درآمد‌های خود اضافه کند.

همانطور که در گزارش هفته گذشته ذکر شد؛ شروع آذر برای سیمان تهران خوش‌یمن بود و یک پله جدید درآمدی برای این شرکت سیمانی بدست آمد.

آمار‌های فروش ۱۲ آذرماه حاکی از آن بود که سیمان تهران به نسبت هفته گذشته خود توانسته بیش از ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون به درآمد‌های خود اضافه کند.

سیمان تهران در این هفته تمام سبدکالایی عرضه شده خود در بورس کالا را به فروش رساند و ۲ هزار و ۳۰۰ تن نیز به صورت مچینگ، بیشتر از میزان عرضه‌های خود فروخت تا مجموع فروش این شرکت به بیش از ۵۹ هزارتن انواع سیمان برسد.

سیمان تهران و رکوردی دیگری از فروش

شرکت سیمان تهران در هفته‌ای که گذشت باعرضه ۳ کالا در سبد خود گام به رینگ معاملات گذاشت و نگاهی به معاملات «تیپ ۲»، «سیمان تیپ ۴۲۵-۱» و «پوزولانی» حاکی از آن است که همچنان اقبال به سیمان تیپ ۲ فراتر از دیگر تولیدات این شرکت است.

سیمان تیپ ۲

سیمان تیپ ۲ شرکت سیمان تهران در هفته‌های گذشته، بیشترین سهم از درآمدزایی را بر دوش داشت و در هفته منتهی به ۱۲ آذر‌ماه نیز به‌عنوان لیدر سبدکالایی این شرکت نام گرفت.

این شرکت با تقاضای بیش از ۹۰ هزار تنی مواجه شد اما؛ سطح عرضه بالغ بر ۵۴ هزارتن بیشتر نبود و در مجموع این سیمان‌ساز توانست از این بخش، ۲۵ میلیارد و ۱۴۴ میلیون تومانی درآمد را عاید شرکت شد.

سیمان پوزولانی

استقبال از عرضه سیمان پوزولانی کماکان بیشتر میل به استقبال مچینگ دارد و ۲ هزار و ۳۰۰ تن درخواست برای این شرکت با حجم مالی یک میلیارد و ۱۰۲ میلیون تومان در این هفته برجای مانده است.

در پایان نیز باید به سیمان ۴۵۲-۱ نیز اشاره داشت که عرضه و معامله ۳ هزارتنی را با مجموع درآمد یک میلیارد و ۱۷۶ میلیون تومان را برای این شرکت بدست آورده است

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا