کد خبر: 20080054408
بازارها و خدمات مالیجهان

بازار رمزارزها قرمز شد / محدوده حمایتی بیت‌کوین کجاست؟

بیت‌کوین در جریان معاملات روز چهارشنبه تا ۶۹ هزار و ۶۰۰ دلار رشد کرد اما بعد از این رشد ریزش کرد و به ۶۴ هزار دلار رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز، بعد از ریزش بیت‌کوین اکثر ارزهای بازار ریزش کردند و ارزش بازار رمزارزها حدود ۲۰۰ میلیارد دلار کاهش پیدا کرد.

همانطور که تجارت‌نیوز پیش‌بینی کرده بود بیت‌کوین بعد از ریزش از محدوده حمایتی ۶۶ هزار و ۳۰۰ دلار تا اولین محدوده حمایتی ریزش کرد و این ریزش درحالی است که برخی از کارشناسان عقیده داشتند در صورت شکست محدوده مقاومت ۶۸ هزار و ۸۰۰ دلار هدف بعدی بیت‌کوین ۷۳ هزار دلار است.

به نظر می‌رسد شکست محدوده ۶۸ هزار و ۸۰۰ دلار قوی نبود و عرضه در نزدیکی ۷۰ هزار دلار باعث ریزش بیت‌کوین شد اما بسیاری از کارشناسان عقیده دارند اصلاح بازار طبیعی و روند کلی بازار صعودی است.

اکثر ارزهای دیجیتال از جمله کاردانو، سولانا، ریپل، پولکادات، دوج‌کوین و شیبا حدود ۱۰ درصد ریزش کردند.

تحلیل تکنیکال

اندیکاتور مکدی در نمودار ۴-ساعته بیت‌کوین روی محدوده ۶۷ هزار دلار سیگنال فروش صادر کرد و بعد از این سیگنال بازار ریزش کرد.

شاخص مقاومت نسبی هم قبل از ورود به محدوده اشباع خرید روندی نزولی پیدا کرد و حالا روی عدد ۴۰ قرار دارد.

کندل‌های بیت‌کوین در نمودار ۴-ساعته در سقف اندیکاتور بولینگرباند قرار داشتند و این موضوع هم سیگنالی نزولی برای بازار بود و حالا کندل‌های در میانه کانال بولینگرباند قرار دارند.

در زمانی که اکثر ارزهای بازار ریزش کردند ارزهای دیجیتال kda و iotx روندی صعودی دارند و در ۲۴ ساعت گذشته به تریتیب ۲۴ و ۸۰ درصد رشد کردند.

محدوده‌ ۶۳ و ۶۰ هزار دلار حمایت‌های معتبری برای بیت‌کوین محسوب می‌شوند و احتمالا بازار از این محدوده ریزش بیشتری‌ نمی‌کند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا