کد خبر: 05080051396
اخبار شرکت ها

بازدید مدیرعامل شرکت سینا ریل پارس از پروژه حمل ریلی مواد نفتی از مبدأ کرمانشاه به بندر عباس

در راستای اجرای سیاست‌های بازاریابی شرکت حمل و نقل سینا ریل پارس مبنی بر تنوع بخشی به سبد ارائه خدمات و ورود به بازارهای جذاب‌تر، پروژه حمل محموله نفتی ته مانده برج اتمسفریک (AR) پالایشگاه کرمانشاه هفته گذشته و با حضور مدیر عامل شرکت سینا ریل پارس آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت حمل و نقل سینا ریل پارس، در این بازدید که با هدف شناسایی نقاط بهبود پروژه و بررسی راهکارهای افزایش سطح بهره وری و ایمنی عملیات صورت پذیرفت دکتر نوروزی با حضور در ایستگاه باری کرمانشاه از نزدیک در جریان اجرای پروژه حمل قرار گرفتند.

با اجرای این پروژه که با موافقت و مساعدت شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران عملیاتی شده، واگنهای تحت اختیار شرکت سینا ریل پارس در مسیر با مسافت و جذابیت ریلی بالا (با طول مسیر بیش از ۱۶۰۰ کیلومتر) قرار گرفته و موجب افزایش فعالیت در محور ریلی کرمانشاه- اراک و نهایتاً نقش آفرینی در صادرات و ارز آوری برای کشور می گردد.

خاطر نشان می‌سازد ارتقای بهره‌وری با استفاده از واگن‌های اجاره ای در کنار واگن های ملکی در این شرکت مورد تأکید بوده و انتظار می‌رود با اجرای این پروژه تحول شگرفی در حوزه درآمد و سودآوری از محل بهره برداری از واگن‌های غیرملکی محقق گردد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا