کد خبر: 250502135556
اقتصادبازاربازارها و خدمات مالیتولید و بازرگانی

با گرانفروشان حوزه لوازم یدکی خودرو برخورد می شود

رئیس اتحادیه تولید‌کنندگان لوازم یدکی خودرو گفت: کمیسیون شکایت اتحادیه به هر گونه تخلف در مورد گران فروشی، تقلب و بی کیفیتی کالا که در واحد‌های صنفی اتفاق بیفتد، رسیدگی می‌کند.

حسینی گفت: توصیه ما به خریداران قطعات یدکی خرید از واحد‌های صنفی دارای پروانه کسب است، کمیسیون شکایت اتحادیه به هر گونه تخلف در مورد گران فروشی، تقلب و بی کیفیتی کالای لوازم خانگی که در واحد‌های صنفی اتفاق بیفتد رسیدگی می‌کند.

او گفت: سازمان حمایت ۱۵ درصد سود برای خرده فروشان لوازم یدکی و ۳ درصد سود برای عمده‌فروشان لوازم یدکی تعیین کرده است، اما با توجه به رکود و رقابتی بودن بازار عمده‌فروش در این صنف با سود کمتری کالاهایشان را عرضه می‌کنند.

رئیس اتحادیه صنف تولید‌کنندگان و فروشندگان  لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات تهران گفت: در صورت خرید اینترنتی خریداران حتما خرید را از سایت‌های دارای کد اینماد یا دارای پروانه صنفی کسب و کار‌های مجازی انجام دهند.

حسینی گفت: در ابتدای امسال قیمت لوازم یدکی خودرو ۱۵ درصد افزایش یافت به طوریکه از عوامل گرانی قیمت لوازم یدکی خودرو  افزایش دستمزد کارگران و … است.

 رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم یدکی گفت: اصناف در گرانی قیمت لوازم یدکی خودرو دخالتی ندارند و همان طور که اشاره شد گرانی ناشی از عوامل مختلفی است که در صورت ثبت شکایت موارد را رسیدگی خواهیم کرد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا