کد خبر: 230701104552
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

برنامه‌های اعتباری بانک توسعه تعاون در استان‌های کمتر برخوردار

سرپرست بانک توسعه تعاون در سفر سیستان و بلوچستان از توجه ویژه سیاست‌های اعتباری سال آینده نسبت به استان‌های کمتر برخوردار خبر داد.

محمد شیخ حسینی سرپرست بانک توسعه تعاون در جلسه ارزیابی عملکرد شعب استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: عملکرد استان در پرداخت تسهیلات تکلیفی و حمایتی مناسب بوده است؛ طرح‌های موثربه لحاظ آثار مثبت اجتماعی از جمله اشتغال و رونق تولید در استان مورد حمایت قرار گرفته است.

وی افزود: استان، سهمیه تخصیصی تسهیلات در طرح‌های ملی از جمله اشتغال پایدار روستایی و عشایری و تسهیلات موضوع بند الف تبصره ۱۸ را به صورت کامل جهت اجرای طرح‌ها جذب نموده است و هدف بر این است با تلاش بیشتر جهت مشارکت در طرح‌های حمایتی و ایجاد اشتغال در استان کم برخوردار سیستان و بلوچستان، اقدامات و تدابیر مناسبی صورت پذیرد.

شیخ حسینی با اشاره به برنامه آینده هیئت مدیره در خصوص تدوین سیاستهای اعتباری سال ۱۴۰۲ گفت: در سیاستهای اعتباری آینده برای استانهای کمتر برخورداری چون سیستان و بلوچستان، برای اولین بار، زمینه پرداخت تسهیلات ویژه با نرخ سود ترجیحی در نظر گرفته خواهد شد.

سرپرست بانک توسعه تعاون با اشاره به سرمایه اصلی و مهم بانک که سرمایه انسانی است گفت؛ مزیت رقابتی استان بدون شک و تردید سرمایه انسانی می‌باشد که موجب شده استان بعنوان استان ویژه از لحاظ منابع انسانی مورد توجه قرار گیرد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا