کد خبر: 020803177562
اخبار شرکت هاتولید و بازرگانیصنعت و معدنتوسط سازه گستر انجام شد؛

برگزاری سمینار بررسی اهداف، برنامه‌ها و چالش‌های مسئولیت‌های حوزه “توسعه پایدار”

سمینار بررسی اهداف، برنامه‌ها و چالش‌های مسئولیت‌های حوزه “توسعه پایدار” با حضور جمعی از نخبگان و سازندگان برتر زنجیره تأمین برگزار شد.

به گزارش سایپانیوز، پیاده‌سازی مفاهیم “توسعه پایدار” بر مبنای الزامات و برنامه‌های زیست محیطی، اجتماعی و حاکمیتی در ساخت قطعات توسط سازندگان زنجیره تامین، برای نخستین بار در شرکت سازه گستر سایپا برگزار شد.

به منظور ترویج فرهنگ و تفکر مبتنی بر توسعه پایدار، “معاونت کیفیت” در ساختار سازمانی شرکت سازه گستر به “معاونت کیفیت و توسعه پایدار” تغییر یافته و در ادامه برنامه بسترسازی از طریق آموزش زنجیره تامین در دستور کار قرار گرفته است. بر این اساس مدیریت، ارتقاء بهره وری و مصرف منابع تجدید ناپذیر مانند آب، برق، گاز و کاهش آلاینده‌های گلخانه ای و کربن و مدیریت پسماند با رویکرد مسئولیت اجتماعی دنبال خواهد شد.

همچنین با بررسی نمونه‌های موفق اجرای الگوی توسعه پایدار در خودروسازی‌های معتبر جهان، در مقایسه با چالش‌های موجود، اجرای برنامه دو مرحله‌ای کوتاه و بلندمدت سازندگان زنجیره تامین در شرکت سازه گستر برنامه ریزی شده و پیش بینی می‌شود بر اساس این رویکرد، در آینده نزدیک شاهد تولید قطعات سبز و محیطی سلامت و پایدار در گروه خودروسازی سایپا باشیم.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا