کد خبر: 07070048184
اخبار شرکت ها

برگزاری مراسم روز آتش نشانی و ایمنی در پتروشیمی بندرامام

به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی مراسمی با حضور مدیرعامل پتروشیمی بندرامام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی بندر امام، روز چهارشنبه هفتم مهرماه به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی مراسمی در محل ایستگاه مرکزی آتش نشانی پتروشیمی بندرامام با حضور حمیدرضا رستمی مدیرعامل، غلامزاده مدیر فنی و تولید، معاوی سرپرست روابط عمومی، سید علی موسویون رئیس HSE و دیگر آتش نشانان و کارکنان و کارشناسان ایمنی پتروشیمی بندرامام برگزار شد.

طی این مراسم حمیدرضا رستمی ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری اباعبدلله الحسین (ع) و نزدیک شدن به ۲۸ صفر، اظهار داشت: چندسالی است که روز آتش نشانی و ایمنی مصادف شده با ایام سوگواری ماه محرم و صفر که انشالله، این تقارن باعث شود همه ما بر روح و روان خود از فلسفه و پیام قیام اباعبدلله الحسین (ع) تاثیر حداکثری را بپذیریم و از فیوضات و برکات این ایام بهره‌مند شویم.

در ادامه مدیرعامل پتروشیمی بندرامام ضمن گرامی داشت این روز وقدردانی از زحمات تمامی آتش نشانان و کارکنان ایمنی و HSE در مقاطع مختلف، بر نظم هرچه بیشتر در تمامی امور تاکید کرد.

گفتنی است طی این مراسم ادای احترامی به جانباختگان حادثه میترینگ پتروشیمی بندرامام همراه با اهدای شاخه گل از سوی مدیران به کارکنان ایمنی و آتش نشانی صورت گرفت و یاد و خاطره آن همکاران گرامی داشته شد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا