کد خبر: 22090060645
سیاست

بیانیه‌ گام دوم انقلاب مبنای عمل تمامی دستگاه‌های اجرایی است

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بیانیه‌ی گام دوم انقلاب به مثابه نقشه‌ راه برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی باید مبنای عمل تمامی دستگاه‌های اجرایی به ویژه دستگاه‌ها و ارگان‌های فرهنگی و اجتماعی قرار گیرد.

به گزارش ایرنا رحمدل بامری شامگاه یکشنبه در نشست مشترک با مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی معلمان و دست‌اندرکاران عرصه تعلیم و تربیت در دوران همه‌گیری کرونا اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش همه عوامل ستادی و صف در آموزش و پرورش استان شاهد بهبود و ارتقای شاخص‌‍‌های مختلف هستیم اما تا رسیدن به وضعیت مطلوب همچنان باید تلاش کرد و با برنامه‌ریزی و استفاده از ظرفیت های بومی کار را به سرانجام رساند.

وی دستیابی به اهداف مورد نظر در بیانیه گام دوم انقلاب را نیازمند پرورش و تربیت نسلی انقلابی، جهادگر و اهل عمل عنوان کرد و گفت: با همراهی و هم‌افزایی بین بخشی باید قدم به قدم برای رسیدن به این اهداف تلاش کنیم.

مطالب پیشنهادی

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به وجود مشکلات اعتباری و مالی در کشور تصریح کرد: با صرفه‌جویی و اولویت‌گذاری می‌توان با همین منابع محدود مالی نیز کار را به خوبی پیش برد.

وی خاطرنشان کرد: برای حل مشکل کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش بهترین و اساسی‌ترین کار ایجاد دانشگاه های فرهنگیان در استان است که خوشبختانه زمینه راه اندازی دانشگاه فرهنگیان چابهار فراهم شده و نیاز به پیگیری آموزش و پرورش دارد.

بامری کمبود رشته های تخصصی و فنی در استان و همچنین کمبود نیروی محصل در این رشته‌ها را خطری بزرگ برای آینده استان عنوان کرد و ادامه داد: در چند سال آینده برای بهره مندی از صنایع بزرگی همچون پتروشیمی چابهار با کمبود نیروی تخصصی و بومی در استان مواجه خواهیم بود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا