کد خبر: 24070050037
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

بیست‌و‌هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه آذر ۱۴۰۰ برگزار می‌شود

بیست‌و‌هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه با موضوع «نقش صنعت بیمه در رونق اقتصادی با محوریت تحول دیجیتال» ۱۳تا ۱۷آذر سال جاری برگزار خواهد شد

به گزارش روابط‌عمومی پژوهشکده بیمه، بیست‌و‌هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه حول شش محور اصلی شامل «تحول دیجیتال صنعت بیمه؛ فرصت‌ها، چالش‌ها، استراتژی‌ها و پیامدهای آن در رونق اقتصادی»، «تحول دیجیتال صنعت بیمه و تحول در نظارت و قوانین و مقررات بیمه‌ای»، «تحول دیجیتال صنعت بیمه و تغییرات فضای کسب‌و‌کار و پیامدهای آن در رونق اقتصادی»، «تحول دیجیتال صنعت بیمه و تحول در فرایندهای بیمه‌گری و نقش آن در رونق اقتصادی»، «مدیریت ریسک و مدیریت پیشگیرانه خسارت با استفاده از فناوری‌های نوین و پیامدهای آن در رونق اقتصادی»، «تحول دیجیتال صنعت بیمه و محصولات جدید بیمه‌ای و پیامدهای آن در توسعه بیمه و رونق اقتصادی» آذر سال جاری برگزار می‌گردد.

علاقه‌مندان به مشارکت علمی در همایش تا ۱۰آبان ۱۴۰۰فرصت دارند تا مقالات خود را پیرامون محورهای همایش ارسال کنند. نحوه بارگذاری مقالات در سایت همایش نیز به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر، مشاهده الگوی مقالات و اطلاع از محورهای فرعی همایش به سایت همایش به نشانی https://seminar.irc.ac.ir فرمایید.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا