کد خبر: 301102152333
اخبار شرکت هااقتصادتولید و بازرگانی

تفاهم نامه همکاری پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه و بانک شهر

حضور هلدینگ پتروفرهنگ در نخستین دوره همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران پتروکم با شعار حمایت از تولید دانش بنیان در صنعت پتروشیمی، پالایش و پترو پالایش.

به گزارش عصر اقتصاد به نقل از روابط عمومی هلدینگ پتروفرهنگ، نخستین دوره همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران پتروکم با شعار حمایت از تولید دانش بنیان در صنعت پتروشیمی، پالایش و پترو پالایش ۲۶ تا ۲۹ بهمن ۱۴۰۲در جزیره کیش و با حضور بیش از ۱۸۰ شرکت دانش بنیان و همچنین شرکت های دیگر پتروشیمی برگزار شد.

هلدینگ پترو فرهنگ در این نمایشگاه با برگزاری نشست ها و جلسات کارشناسی و مدیریتی در راستای تامین مالی و رایزنی برای شناسایی شرکت های دانش بنیان توانمند در حوزه های مرتبط و مورد نیاز شرکت های زیر مجموعه و همچنین معرفی فرصت های سرمایه گذاری هلدینگ به تبادل تجربیات متخصصان پرداخت.

در این نمایشگاه نشستی با حضور چگنی مدیر شرکت ملی صنایع پتروشیمی، قائم مقام بانک ملی ایران، بانک صادرات،بانک شهر و بانک سینا با هدف مذاکرات اولیه در راستای شناسایی فرصت‌های همکاری جدید در حوزه تامین مالی برگزار شد که حاصل آن تفاهم نامه،پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه و بانک شهر در راستای تامین مالی و مدیریت ارزی منعقدو جهت همکاری و انعقاد تفاهم نامه با بانک سینا تبادل نظر شد.

بازاریابی و شناسایی بازارهای جدید فروش محصولات تولیدی شرکت‌های زیرمجموعه نیز از دیگر اهداف حضور در این نمایشگاه بود که باحضور کارشناسان بازرگانی، پیگیری و به جلسات مختلف منتهی شد.ایجاد ارتباط مستقیم با صاحبان دانش فنی، تامین کنندگان،سازندگان تجهیزات و قطعات صنعتی با رویکرد حمایت از تولید داخلی و همچنین پایین آوردن قیمت تمام شده تجهیزات در تکمیل پروژه‌های پتروفرهنگ نیز دنبال شد.

مدیران و کارشناسان پتروفرهنگ و شرکت‌های تابعه نیز با حضور در غرفه‌های بیش از ۴۰ تولید کننده داخلی و صاحبان دانش فنی به بررسی توانمندی آنان پرداخته و فرصت‌های حضورشان در طرح‌های این هلدینگ را تشریح کردند.

همچنین باتوجه به استقبال بازدیدکنندگان از غرفه پتروفرهنگ و شرکت‌های تابعه در این نمایشگاه، توانمندی‌ها و تولیدات این هلدینگ به نمایش گذاشته شد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا