کد خبر: 18080053974
بازاربازارها و خدمات مالی

تورگ، کریپویی برای آینده که امروز سود آفرینی می کند

دینا شبانی

تورگ رمز ارزى که در ابتدا میم کوین (meme coin) بود ولی بعد به یک یوتیلی میم (utilimeme) تبدیل شد، ارزهای مبتنی بر میم محبوبیت بی‌سابقه‌ای را تجربه می‌کنند که ناشی از رشد سریع علاقه و رشد قارچ گونه کریپتوهای نو پا و جدید است.

این کوین ها معمولاً از روی حیوانات مختلف نام‌گذاری می‌شوند و ادعا می‌کنند که «بیت‌کوین بعدی»، «دوج کوین بعدی» یا «اولین ارز واقعاً غیرمتمرکز» و غیره هستند، این کریپتو های جدید برای جلب توجه افراد ریسک پذیر جهان همه چیز را در اختیار دارند.

اما بنیاد تورگ از برنامه ریزى و کاربرد بینظیر این کریپتو می گوید، هدف آن ها فراهم کردن امکان پرداخت با این کریپتو برای مصارف مختلف زندگی روزمره است.

همکاری تورگ با شرکت CoinPayments که در واقع یک پردازنده پرداخت است که به فروشگاه ها امکان پذیرش ارزهای دیجیتال را می دهد نوید پرداخت با کریپتو در زندگى روزمره را می دهد، در واقع دارندگان تورگ می توانند برای پرداخت هزینه کالا و خدمات خود از تورگ استفاده کنند هدف تورگ تبدیل شدن به یک ارز دیجیتال واقعاً جهانی و غیرمتمرکز و در عین حال قابل اعتماد و آینده نگر است.

حداکثر عرضه تورگ ۷۷۷ میلیارد کوین و عرضه فعلی و سرمایه در گردش ۱۰۰ درصد است و این یعنی هیچ کس نمیتواند ان را کنترل کند.

چشم انداز بنیاد تورگ (TORG Foundation) برای آینده این رمزارز بسیار شفاف است: آنها خواستار حل مشکلات امروز جهان هستند.

این کریپتو قصد دارد توسط فروشگاه ها و بازرگانان سراسر جهان پذیرفته شود و نوع جدیدی از رمز ارز غیر متمرکز را ایجاد کند. تورگ می خواهد در دنیای واقعی کاربرد داشته باشد.

این رمزارز کاربردی در کیف پول های مختلفی که از شبکه های Polygon، BSC ، Solana، xDai یا ERC20 پشتیبانی می-کنند، قابل ذخیره سازی است.

هدف اصلی بنیاد تورگ بهبود بلاکچین و اقتصاد کریپتویی، و مدیریت دقیق منابع با گسترش کارایی ها برای تورگ و اکوسیستم آن است.

ماموریت تورگ خلق فرصت هایی جدید برای توسعه و بهبود زندگی انسان ها، با توجهی خاص به جمعیت جوان و به حاشیه رانده شده جهان، از جمله مردم فقیر، بدون حساب بانکی و تحت تحریم های اقتصادی می باشد.

آینده کریپتو ها به عوامل مختلفی از جمله تیم آنها،توکنومیک آن،شریک های کاری ،کاربردی بودن کوین و…بستگی دارد.

باید دید که در آینده تیم تورگ چقدر به نقشه راه وفادار خواهند بود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت رسمی تورگ به آدرس https://torg.to و همچنین توییتر https://twitter.com/TORGTogether و تلگرام https://t.me/TORG_Together مراجعه کنید.

سلب مسئولیت: این یک بیانیه مطبوعاتی است و نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری در نظر گرفته شود

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا