کد خبر: 161101119740
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

ثبات بیمه سینا؛ حاصل هم افزایی سازمانی

عبور از چالش ها در بیمه سینا حاصل همفکری، اقدامات اصلاحی، تلاش بی وقفه مدیران متخصص و کارشناسان متعهد است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه سینا؛ عبداله سلطانی ثانی مدیرعامل شرکت با اشاره به اقدامات صورت گرفته گفت: تعیین تکلیف چالش های گذشته و انجام اقدامات اصلاحی، بخشی از اهداف پیش بینی شده است که از آن ها عبور کردیم و در حال حاضر به دوران ثبات بسیار نزدیک شده ایم.

عبداله سلطانی نایب رئیس کمیته انضباطی سندیکای بیمه‌گران ایران، مدیران و کارشناسان بیمه سینا را در زمره افراد با تجربه، متخصص و شناخته شده در صنعت بیمه دانست و افزود: از جمله نقاط قوت بیمه سینا، نیروی انسانی متخصص و متعهد در رده‌های مدیریتی و سایر سطوح است که با تکیه بر این سرمایه ارزشمند، اقدامات اثرگذاری انجام شده است.

مدیرعامل بیمه سینا با بیان اینکه در ماه‌های اخیر توجه ویژه ای به پرداخت خسارت‌ها شده است، بیان داشت: سعی همکاران ما بر این است که مطالبات معوق به‌روز پرداخت و پرونده‌های زیان دیدگان نیز پس از تکمیل، وارد چرخه پرداخت شوند تا بتوانیم در این زمینه رضایت حداکثری بیمه شدگان را جلب نمائیم.

نائب رئیس هیئت مدیره بیمه سینا با عنایت به همدلی و هم‌افزایی تیم مدیریتی و بر اساس برنامه تدوین شده ابراز امیدواری کرد، از مشکلاتی که سال ها بر بیمه سینا تحمیل شده بود فاصله گرفته و ضمن حرکت اصولی و شفاف در صنعت بیمه، رشد قابل قبولی در سال ۱۴۰۲ برای بیمه سینا را شاهد خواهیم بود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا