کد خبر: 030503167367
جامعه و فرهنگشهردار منطقه ۲۱ مطرح کرد؛

جایگزینی روش های مکانیزه آبیاری قطره ای به جای روش های سنتی

شهردار منطقه ۲۱ در جلسه کمیته فنی و نظارت بر عملکرد منطقه جایگزینی روش های مکانیزه آبیاری قطره ای به جای روش های سنتی را مطرح کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ “محمدرضا پوریافر” در ابتدای این جلسه که با حضور معاونین و جمعی از مدیران اجرای منطقه برگزار شد، گفت: برگزاری جلسات کمیته فنی و نظارت فرصتی برای ارزیابی فعالیت ها و پیشرفت پروژه های منطقه است و همچنین رسیدگی به مشکلات شهروندان و تسریع در رفع آنها از اهم وظایف شهرداری هاست و امر این مهم، تلاش و رسیدگی مداوم را می طلبد.

وی بر ضرورت اجرای آبیاری قطره ای که توام با صرفه جویی در مصرف آب و افزایش راندمان آبیاری است را در اولویت و مورد تاکید قرار داد و تاکید کرد: در آبیاری قطره ای از پخش شدن خاک و گل بر روی آسفالت و سنگ فرش ها جلوگیری می شود و درختان بدون صدمه به بدنه و ریشه شان بطور کامل و بهینه آبیاری و سیراب می شوند.

در ادامه این جلسه عملکرد و پیشرفت پروژه های توسعه محله ای مستمر، پروژه های ساخت و احداثی ۱۴۰۳ و طرح های تحول بیستگانه، طرح الگوی خدمت و طرح ۳۶۰ درجه در دستور کار معاونتهای اجرای و نواحی قرار گرفت.

شایان ذکر است در پایان گزارش از کنترل پروژه با محوریت رتبه اعتباری و تعداد پروژه ها و تامین اعتبار و صورت وضعیت پروژه ها مورد بررسی قرار گرفت و ناظرین و مدیران پروژه های منطقه نیز گزارش از عملکرد پروژه ها و میزان پیشرفت هر پروژه ارائه کردند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا