کد خبر: 05050039215
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

جوایز ارزنده در «پنجره» بانک صادرات

طرح «پنجره باشگاه مشتریان» بانک صادرات ایران با شعار «با داشتن هر ۵درصد رشد منابع، پنجره‌ای از جوایز ارزنده به سوی خود بگشایید»، به منظور تخصیص بهینه منابع و ارتقای پشتوانه منابع برای اجرایی کردن سند برنامه عملیاتی سال ١۴٠٠و حمایت از تولید در سه دوره چهار ماهه از ابتدای تیر سال جاری آغاز شده و تا پایان خرداد سال ١۴٠١ادامه خواهد یافت.

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات، مشتریان حقیقی عضو و غیرعضو باشگاه مشتریان در صورت افزایش منابع خود در تمامی حساب‌های ریالی بر مبنای هر ۵درصد رشد منابع در هر ماه امتیاز دریافت خواهند کرد و با احتساب میانگین سه ماهه منابع و کسب امتیاز، جوایز ارزنده نقدی بین ۵تا ٢٠٠میلیون ریال به ارزش مجموع هر دوره بیش از ١٢میلیارد ریال دریافت می‌کنند که با احتساب برگزاری سه دوره چهار ماهه این طرح مجموع جوایز درنظر گرفته شده برای دو هزار و ١۵٧برنده خوش‌شانس از ٣٧میلیارد ریال فراتر می‌رود.

در هر دوره ۴ماهه این طرح از میان مشتریان یک تا ١٠ستاره بانک پس از کسب امتیاز لازم (حداقل ١٠٠امتیاز) و دارا بودن حداقل ۵٠٠هزار ریال موجودی، به قید قرعه١٢میلیارد و ٣۶٠میلیون ریال جوایز نقدی به ٧١٩برنده تعلق می‌گیرد.

در این طرح مشتریان متناسب با هر پنج درصد رشد منابع در هر ماه از بازه زمانی ۴ماهه طرح، ١٠٠امتیاز کسب خواهند کرد و در صورت عضویت در سامانه باشگاه مشتریان بانک صادرات به نشانی: https://club.bsi.ir، ١٠٠امتیاز تشویقی دریافت خواهند کرد و در نهایت مشتریان دارنده بیشترین امتیاز از شانس بیشتری برای برنده شدن در قرعه‌کشی برخوردار خواهند بود. شرکت‌کنندگان در صورتی‌که در هر دوره برنده نشوند، امتیاز آنها به دوره بعدی افزوده خواهد شد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا