کد خبر: 300403166748
اخبار شرکت هاتولید و بازرگانیصنعت و معدناز 30 تیرماه تا 2 مرداد ماه انجام می‌شود:

حضور گروه سایپا در سومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو

گروه خودروسازی سایپا با هدف ارائه آخرین دستاوردها و فناوری‌های نوین خود در حوزه خودروهای برقی و آشنایی بیشتر بازدیدکنندگان از نزدیک با آخرین پیشرفت‌های حاصل شده، در سومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو حضور دارد.

به گزارش سایپانیوز، گروه خودروسازی سایپا با شرکت‌های سایپا، پارس‌خودرو، سایپاسیتروئن و مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا در حوزه خودروهای سواری و شرکت‌های زامیاد، سایپادیزل و ایران کاوه سایپا در حوزه خودروهای تجاری و کار، در سومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو حضور دارند و دستاوردهای نوین خود را در حوزه خودروهای برقی در معرض نمایش عموم قرار خواهد داد.

گروه خودروسازی سایپا در این نمایشگاه خودروهای جدید برقی و غیر برقی وارداتی و تولید داخل خود را که شامل چانگان CS55 پلاس، چانگان EADOO برقی تاکسی، سهند، اطلس برقی، اطلس بنزینی، شاهین پلاس، C3XR، رووی (ROEWE)، نیسان سیلفی (SYLPHY)، SL03 (برند لوکس دیپال زیرمجموعه شرکت چانگان) و خودرو T03 در حوزه محصولات سواری و خودروهای فوتون ۲.۵*۷ برقی، فوتون ۲.۵*۷ کمپرسی، کشنده آرتا KX 2.5*7 با ارتفاع ۵ متر، کمپرسی KC465 2.5*8 ، پادرا اسپرت، نیسان راست فرمان، اتوبوس U9 VIP، اتوبوس ۱۲متری بین شهری، پادرا پلاس کمپرسی و پادرا پلاس با کاربری یخچال در حوزه محصولات تجاری سبک و سنگین را در فضایی بالغ بر ۲ هزار و ۲۵۰ متر مربع عرضه کرده است.

در سومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو که از ۳۰ تیرماه الی ۲ مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، گروه خودروسازی سایپا در سالن‌های ۸-۹ محصولات سواری و در سالن ۷ محصولات تجاری و کار خود را عرضه و از ساعت ۸ تا ۱۶ پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود. همچنین در راستای رفع چالش‌ها، بهبود خودروهای تولید داخل و جلب رضایت حداکثری مشتریان،‌ نظرسنجی از بازدیدکنندگان به صورت حضوری انجام می‌شود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا