کد خبر: 01060043189
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

حمایت بانک مهر از کادر بهداشت و درمان

بانک مهر با پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه و همچنین خرید تجهیزات پزشکی و قرار دادن آن در اختیار کادر بهداشت و درمان، سعی کرده از این قشر در اوضاع سخت موجود حمایت کند.

به گزارش روابط‌عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر، این بانک که همواره پیشگام حوزه مسئولیت اجتماعی بوده، مبلغ ۳۰۰میلیارد ریال را در ۲فاز برای تهیه ۲۵هزار قلم تجهیزات پزشکی مورد نیاز پیشگیری، واکسیناسیون، درمان و کنترل بیماری کووید۱۹ اختصاص داده است.

بر این اساس در فاز نخست مشارکت بانک مهر در طرح شهید سلیمانی که به‌طور کامل اجرایی شده، این بانک با تخصیص ۱۳۰میلیارد ریال، ۱۵هزار قلم تجهیزات پزشکی اعم از کپسول اکسیژن، مانومتر و ترالی، دستگاه ضدعفونی‌کننده محیط(UV)، تب‌سنج لیزری، و پالس اکسی‌متر خریداری و با هماهنگی وزارت بهداشت در اختیار ۶۳دانشگاه علوم پزشکی و ۱۲۶۰مرکز بهداشتی و پایگاه سلامت در سراسر کشور توزیع کرده است.

مشارکت در فاز دوم طرح شهید سلیمانی از سوی بانک مهر با تخصیص ۱۷۰میلیارد ریال از سوی این بانک برای خرید حدود ۱۰هزار قلم تجهیزات پزشکی شامل دستگاه اکسیژن‌ساز و متعلقات، تب‌سنج لیزری، پالس اکسی‌متر، ترالی اورژانس و بارکدخوان در حال انجام است تا در بین مراکز بهداشتی و پایگاه‌های سلامت منتخب در سراسر کشور توزیع شود.

بانک مهر همچنین تسهیلات قرض‌الحسنه‌ای را نیز برای پرداخت به کادر بهداشت و درمان به ارزش ۲۲۰۰میلیارد ریال تسهیلات در نظر گرفته که در حال پرداخت است. به‌علاوه بانک مهر تا کنون ۱۰۳۴میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه نیز به دانشجویان دستیاری پزشکی پرداخت کرده است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا